به نام خدا

سلام به همه

من بخش هایی از زندگی ام را که به نظرم با اولویت بودند و خیلی نیاز به توجه دارند رو تقسیم کردم به؛ 

روابط خوب با اعضای خانواده، کنکور، دانشگاه، حضور در اجتماع به واسطه شغل و یافتن پرستیژ  اجتماعی، روابط اجتماعی (از جمله انتخاب دوستان و اشخاصی که نزدیکان رو تشکیل میدن، ارتباط مناسب با افراد اجتماع و ارتباط با جنس مخالف...)، یافتن فرد مناسب به عنوان شریک زندگی، و موارد دیگه ... 

من از همه میخوام که تجربیات و یا چیزهایی که خودشون میدونن خیلی مفیده و میشه به اون ها عمل کرد رو واسه موفقیت و سربلندی در هر کدوم از این مراحل به صورت اختصاصی بیان کنه و تجربیاتش رو با ما به اشتراک بذاره.

صرف اینکه من میخوام جنبه عمل فرد بررسی بشه، مثلا به عنوان مثال موقع کنکور، تفریحاتش رو بیشتر برنامه ریزی کنه، یا مثلا در زمان حضور در اجتماع به علت کار با کارفرما خوش اخلاق باشه یعنی بیشتر جنبه عملی رو مورد بررسی قرار بدید تا امکانات، خدا امکانات رو فراهم میکنه الحمدالله 

نظرات تون رو خواهشا ارسال کنید زیرا تجربیات مفید شما میتونه ما رو از غلط رفتن راه و یا آزمون  و خطاهای بسیار حفظ کنه.

قدردان تجربیات و راهنمایی هایتان هستیم.


مرتبط:

با تجربه الان برگردید به سن 20 سالگی

پشیمانم چرا در 20 تا 25 سالگی ازدواج نکردم

در آستانه 27 سالگی فهمیدم که درانتخاب بعضی راه ها اشتباه کردم

چکار کنیم که بعد از 40 سالگی حسرت دوران جوونی رو نخوریم ؟

از 18 سالگی تا الان چه تغییراتی توی معیاراتون ایجاد شده ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
موفقیت در زندگی (۱۲۹ مطلب مشابه)