سلام

پسری هستم 32 ساله و مدت 8 ساله که توی سازمانی شاغل هستم . چند وقت پیش متوجه شدم که برای 3 پست خالی اسم من رو به همراه 4 نفر دیگه به گروهی که کارش توی سازمان ما ارزیابی اشخاص برای پست های بالاتر هست  رد کردن . و چند وقت دیگه که زمانش درست معلوم نیست  باید یه روز از صبح تا عصر  برم  واسه ارزیابی شدن .

از اونایی که قبلا رفتن واسه ارزیابی شدن پرسیدم که داستان چیه گفتن که یه گروهی هستن متشکل از چند تا استاد دانشگاه و مسئولان سازمان و  ازت تست های شخصیتی و  روانشناسی و هوش و فن بیان و تصمیم گیری توی موقعیت میگیرن .

حالا مشکل اینجاست که من متاسفانه  از سنم خیلی عقبم توی روابط اجتماعی و معاشرت با مردم و فن بیان و کلا  آدم انزوا طلبی بودم  توی زندگیم  و اعتماد به نفسم هم خیلی پایینه  و توی  مواقعی که باید تصمیم سریع بگیرم کلا هنگ میکنم  و ذهنم قفل میشه .

تازگیها فهمیدم که گیراییم هم ضعیفه و مطالبی رو که بقیه سریع متوجه میشن  من دیر متوجه میشم . لپ کلام  احساس خنگی  میکنم در برابر دیگران . 

حالا از شما خواننده های این وبلاگ تقاضا دارم  منو راهنماییم کنید که چطور خودمو از این حالت جمود در بیارم که بتونم پس این آزمون بر بیام و  اگه کسی هم تجربه  اینطور آزمون ها رو داشته  کمکم کنه .

ممنونم

"سامان"


پیشنهاد:

اگه به گذشته برمیگشتی ...

از عمرم درست استفاده نکردم چه کار کنم که دیگه حسرت گذشته رو نخورم؟

تجربیات عملی شما در موقعیت های مختلف

با تجربه الان برگردید به سن 20 سالگی

پشیمانم چرا در 20 تا 25 سالگی ازدواج نکردم

در آستانه 27 سالگی فهمیدم که درانتخاب بعضی راه ها اشتباه کردم

چکار کنیم که بعد از 40 سالگی حسرت دوران جوونی رو نخوریم ؟

از 18 سالگی تا الان چه تغییراتی توی معیاراتون ایجاد شده ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل متفرقه (۷۵۸ مطلب مشابه)