بسم الله الرحمن الرحیم
سلام
طاعات و عبادات قبول باشه، 
سوالی که میخوام مطرح کنم شاید عجیب بنظر بیاد، شاید بگین چقد مزخرف و الکی، یا بگین اقای نجفی چرا این پستو تایید کردید، ولی برای من جالبه و با ارزشه پس خیلی صریح و بدون مقدمه سوالمو میپرسم.. 

چکیده شما از زندگی تو n سال زندگیتون چی بوده!؟، بهترین درسی که از ادمای اطرافیانتان یا توی سختی یاد گرفتید چی بوده!؟، از اشتباهات تون چه درسی بزرگی گرفتید!؟، بشین فکر کن با تامل جوابم رو بده، امیدوارم منظورم رو رسونده باشم! 

التماس دعا

مرتبط:

احساس خنگی میکنم در برابر دیگران

اگه به گذشته برمیگشتی ...

از عمرم درست استفاده نکردم چه کار کنم که دیگه حسرت گذشته رو نخورم؟

تجربیات عملی شما در موقعیت های مختلف

با تجربه الان برگردید به سن 20 سالگی

پشیمانم چرا در 20 تا 25 سالگی ازدواج نکردم

در آستانه 27 سالگی فهمیدم که درانتخاب بعضی راه ها اشتباه کردم

چکار کنیم که بعد از 40 سالگی حسرت دوران جوونی رو نخوریم ؟

از 18 سالگی تا الان چه تغییراتی توی معیاراتون ایجاد شده ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه) مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) مسائل اجتماعی روز جامعه (۶۳۴ مطلب مشابه)