سلام
من ی دخترم متولد 75 خوشگل خوش اندام خوش تیپ قد بلند دانشجو خدا رو شکر ولی مغرورم خیلی.... جدا از این خیلی دوست دارم تو چشم پسرا باشم از این کار لذت میبرم .

بخدا دختر خوبیم خودمم میدونم کار درستی نیس ولی نمیتونم چیکار کنم؟ خودمم نخوام بخاطر چیزایی که گفتم تو چشم و مورد توجه هستم ولی خودم دوست دارم از این که بقیه نیگام کنن و بیوفتن دنبالم و بم بگن ک چقد قشنگیو .... و بخوان که باهام اشنا بشن....
با اینک من نمیخوام با کسی دوست شم و ارتباط داشته باشم و.... هوسبازم نیستم که دنبال ارتباط جنسی باشم ولی نمیدونم چ مررررگمه که از این کار خوشم میاد، خانواده خوبیم دارم دیگه نمیدونم این بیماریه یا کمبود واقعا نمیدونم فقط میترسم بعدا تو ازدواجمو زندگیم دردسر ساز بشه واسمو همین جوری بمونم....

ولی خودم فک میکنم که اگه یه نفر عاشقم بشه و منم عاشقش بشم دیگه چشمم رو بقیه و این کارها میبندم و الان منتظرم که اون طرف پیدا بشه واسم..... ولی از این طرز فکر و اهمیت دادن به اینک واس بقیه جذاب باشم وجدانمو آزار میده چیکارکنم که اینطوری نباشم؟
شما بگید چه مرگمه؟؟؟ راه درست شدنمم بم بگین ممنونم
نماز و روزم سر جاشه از لحاظ اعتقادی متوسطم ظاهرمم باحجاب نیس ولی خو جلفم نیستم سنگینم و خانومانه.....

مرتبط:

برای دختر چادری، حضور در چه مکان هایی برای جذب خواستگار مناسبه؟

در خانواده ای بزرگ شدم که میگن خودت برو شوهر پیدا کن

کجا ها برم شوهر پیدا کنم ؟

منم باید با دوست شدن شوهر پیدا کنم؟

برای جذب خواستگاران جدید، خودتون رو تغییر بدید

چطوری جذاب باشم که خواستگار جذب کنم ؟

یه دختر از چه راهی باید خواستگار مناسب جذب کنه ؟

راهکارهای موثر در جذب خواستگار

عمل زیبایی بینی و جذب خواستگاران بهتر

قانون جذب برای جذب خواستگار و همسر

چادریم ، ولی چطور خواستگاری جذب کنم که زیاد مذهبی نباشه ؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)