سلام 

وقت تون بخیر 

یه سوال تقریبا کلی داشتم در مورد ازدواج سنتی و خواستگاری سنتی ... 

من از چند سال پیش برام خواستگار سنتی می اومد ولی تا الان موفق به ازدواج نشدم ، فامیل و دور و اطراف هر کسی خانواده ام رو می شناخت معرفی می کرد خب ما هم به خونه راه شون می دادیم ... رفتار بعضی شون در جلسه اول خواستگاری رو دوست نداشتم مثلا هیچ توضیحی از پسرشون نمی دادن وکاملا ساکت می موندن مگر اینکه ازشون سوال می شد که توضیحی مختصری می دادن پسرم که فقط دیوار رو نگاه می کرد حالا مثلا می خواست بگه نپسندیدم ... یا چیزای دیگه .

البته بگم خانواده با شخصیتم دیدم ... یه عده محدودی ام من نپسندیدم ... چهره م بد نیست ولی قد بلند نیستم البته هر کی حق انتخاب داره ولی این تعدد خواستگار ها من رو از خواستگاری و ازدواج سنتی خسته و زده کرد سخته جلو پدر ، مادر خواهر اون بره اون بیاد ...

از طرفی اهل دوستی با جنس مخالف نبودم و نیستم ... حالا چند روز پیش یه خانمی که راوی ازدواج بودن ازم خواست بهش شماره بدم اول گفتم نه و قصد ازدواج ندارم چون واقعا از این اومدن و رفتن ها خسته شدم ...ولی در آخر شماره دادم ...

ولی الان پشیمونم چرا شماره دادم . هر چند تازگی با خانواده بیرون از خونه قرار آشنایی می ذاریم . نمی گم اون خانم آدم بدیه بالاخره کارش خیره ولی من ... از چه راهی باید ازدواج کرد ؟ خیلی دلم می خواست نامحسوس آقا پسری من و می دید و خانواده اش رو می فرستاد جلو و آشنایی زیر نظر خانواده ها ولی زهی خیال باطل ...

لطفا حضور در اجتماع رو پیشنهاد ندید ... چون قبلا بودم و به تازگی کمتر می شه و اونم موثر نبوده ...


مرتبط:

برای دختر چادری، حضور در چه مکان هایی برای جذب خواستگار مناسبه؟

در خانواده ای بزرگ شدم که میگن خودت برو شوهر پیدا کن

کجا ها برم شوهر پیدا کنم ؟

منم باید با دوست شدن شوهر پیدا کنم؟

برای جذب خواستگاران جدید، خودتون رو تغییر بدید

چطوری جذاب باشم که خواستگار جذب کنم ؟

راهکارهای موثر در جذب خواستگار

عمل زیبایی بینی و جذب خواستگاران بهتر

قانون جذب برای جذب خواستگار و همسر

چادریم ، ولی چطور خواستگاری جذب کنم که زیاد مذهبی نباشه ؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
جذب خواستگار دلخواه (۱۲۵ مطلب مشابه) ازدواج سنتی (۲۹ مطلب مشابه) خواستگاری های بی سرانجام (۶۶ مطلب مشابه)