میخواستم از دوستان نظر بخوام

به نظرتون برای آشنایی غیر سنتی به جز محیط دانشگاه و کار چه جاهایی مناسبه؟

چه جوری باید غیر سنتی آشنا بشیم و آشنایی هم در حد یک سری اطلاعات باشه و بعد خانواده رو در جریان بذاری. مثلا یک سری کلاس ها یا مکان ها و کانون هایی که قشر تحصیل کرده و جوان فعال هستند کجاهاست؟ و به نظرتون چقدر امکان آشنایی غیر سنتی وجود داره؟، یا باید چطوری برخورد کنیم وقتی با این موارد مواجه شدیم. 

من دختر چادری ام، قبلا از این موردها توی دانشگاه برام پیش اومده ولی الان درسم تموم شده، اون موقع واکنش خوبی نشون ندادم، اما الان به نظرم یک سری امتیازات مثبت نسبت به روش های سنتی داره ولی نمیدونم باید چطور برخورد کنم که بد برداشت نشه و از طرفی به خاطر پوششم باید سنگین تر رفتار کنم که شان چادری بودنم حفظ بشه، ولی در عین حال آشنایی غیر سنتی رو به دلایلی ترجیح میدم.

به نظرتون راهی هست؟ دنبال دوستی و آشنایی طولانی مدت هم نیستم، ضمنا قیافه م هم خوبه (نه خیلی زیبا) و خوش پوش هستم.


مرتبط:

در خانواده ای بزرگ شدم که میگن خودت برو شوهر پیدا کن

کجا ها برم شوهر پیدا کنم ؟

منم باید با دوست شدن شوهر پیدا کنم؟

برای جذب خواستگاران جدید، خودتون رو تغییر بدید

چطوری جذاب باشم که خواستگار جذب کنم ؟

یه دختر از چه راهی باید خواستگار مناسب جذب کنه ؟

راهکارهای موثر در جذب خواستگار

عمل زیبایی بینی و جذب خواستگاران بهتر

قانون جذب برای جذب خواستگار و همسر

چادریم ، ولی چطور خواستگاری جذب کنم که زیاد مذهبی نباشه ؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
جذب خواستگار دلخواه (۱۲۵ مطلب مشابه) مسائل خانم های چادری (۱۱۸ مطلب مشابه)