سلام

من خیلی به این سایت سر میزنم و وقتی میخوام از همه ی مشکلات و ناراحتی های بیرونیم فرار کنم به این جا پناه میارم . فارغ از همه ی این بحث ها چند تا سوال دارم از آقایون ؛

این که خوشتیپ بودن و متنوع بودن لباس ها چقدر در جذب خواستگار موثره ؟ من زیاد لباس ندارم ولی لباس های بیرونی کمی هم که دارم ست میکنم .

عشوه و ناز چقدر در جذب خواستگار موثره و چگونه با عشوه میشه خواستگار جذب کرد و کسی رو عاشق خودمون کرد؟ و این عشوه ها به چه صورته؟ آخه من اصلا نمیدونم چطوری باید ناز و عشوه داشت؟ یعنی رفتارای بچگونه داشته باشم یا کلاس بذارم یا با پسرا حاضر جوابی باشم یا چشمام رو حالت خاصی کنم ؟ در کل واقعا نمیدونم عشوه چیه ؟

افسرده بودن یه دختر موجب خواستگار پرونی میشه؟ سنگین رنگین بودن و غرورش چطور ؟ کم محلی به پسرا چطور خیلی رسمی بودم تا حالا با آقایون و همه ی خواستگارام به خاطر رسمی بودنم خیلی باهام راه نمیومدن . اهل درس بودن دختر چطور ؟

قد چند درصد در جذب خواستگار موثره چون من بین دوستام و دخترای فامیل به لحاظ چهره اندام و مو چندین لول سر ترم ولی اونا بلندترن و اکثرا ازدواج کردن؟

من کلا آدم سرزبون داری ام و خیلی زود از کوره در میرم و وقتی فقط کار واجبی دارم از خونه بیرون میزنم کسی هم منو نمیبینه این در پروندن خواستگار موثره؟ نوع لباس پوشیدن اعضای خانواده چقدر در جذب خواستگار موثره ؟

و در آخر من تو همه ی مجالس خواستگاریم اصلا هیچ پذیرایی نکردم چون سنتی بودن و پدر و مادرم پذیرایی کردن خواستگارامم همگی تو مجالس بخورشون خیلی خوب بود و دست خالی هم میومدن این پذیرایی نکردن من موثره در پروندن خواستگار؟ وقتی خواستگار میاد من ۱۰ دقیقه بعدش میام این چقدر موثره؟

چرا گاهی یه خواستگار تموم شرایط مارو میپرسه پشت تلفن و تحقیقاشم میکنه و عکس بدون آرایش مارو هم میبینه خیلی میپسنده وقتی میاد خونمون بدون این که اصلا با ما حرفی بزنه میره حتی زنگم نمیزنه ؟

ممنونم از همگی


در مورد جذب پسر مورد علاقه بیشتر بخوانید ... :

راه های جذاب شدن دختران

بدون واسطه ، چطور به یه پسر بگم که دوسش دارم ؟

چطور جذب کنم پسری رو که به هیچ دختری محل نمیذاره ؟

چه جوری پسر مورد علاقم رو عاشق خودم کنم؟

به پسری علاقمند شدم ولی دستم به جایی بند نیست

چکار باید بکنم که به اون پسر بفهمونم بهشون علاقه دارم ؟

چطور یه دختر دانشجو، با حفظ وقار پسر مورد نظرش رو جذب کنه ؟

چطور میتونم پسر مورد علاقم رو به خودم جذب کنم ؟

باید به پسر مورد علاقم بگم دوسش دارم یا نه؟

چطور به طور غیرمستقیم توجهش رو برای ازدواج به خودم جلب کنم؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) جذب خواستگار دلخواه (۱۲۵ مطلب مشابه) ازدواج فرزندان (۱۸۰ مطلب مشابه)