سلام 

من یه دختر 22 ساله هستم الان مدتیه با نامزدم به مشکل خوردیم اون میگه دیگه نسبت بهم سرد شده حدودا 50 روزه ازش خبر ندارم

دوستانم بهم میگن باهاش تماس بگیر و یه جورایی منت کشی کن که کارتون به طلاق نکشه (میگن مردها احتیاج دارن به اینکه یکی ازشون منت کشی کنه ) ولی از اون طرف خانوادم به شدت مخالفن و میگن اگر طلاق بگیری بهتر از اینه که منت کشی کنی چون اون موقع باید توی زندگیت همش باج بدی

منم حسابی گیج شدم این وسط آخه توی خانواده ما هیچ وقت زنها از مردها منت کشی نمیکنن حتی اگر بمیرن! آیا واقعا حرف دوستام درسته؟

من باید چکارکنم؟ تو رو خدا راهنماییم کنید

پاسخ :

سلام

هم دوستان شما اشتباه می کنن و هم خانواده تون . مردها منت کشی نمی خوان . همه ی درد اونا اینه که خانم شون حرف شنوی داشته باشه . اگه مردی قهر می کنه ، اگه داد و بیداد می کنه ، زور میگه ، بد اخلاقی می کنه و ... ، به خاطر اینه که به عنوان مرد قبولش ندارن . 

به استثناها کاری ندارم ولی این دفعه با اطمینان کامل میگم که اکثریت مردها این طوری هستند . خانم هایی که شوهر پرخاشگر دارن ، می تونن یه مدت امتحان کنن . مدتی باهاش لج نکنید و بذارید حس کنه رئیس خونه است ، به احتمال خیلی زیاد رفتارش نرم تر میشه . شما از حرف شنوی نداری ، اون حس کمبود میکنه و می خواد با داد و بیداد کمبودش رو جبران کنه .

این جمله رو بازم خواهید شنید :

مردها اطاعت می خوان و زن ها محبت .

اطاعت کردن برات سخته ؟ برای درکش تصور کن شوهرت بهت محبت نکنه ، محبت کردن برات سخته ؟ برای درکش تصور کن خانمت ازت حرف شنوی نداشته باشه .


به شما پیشنهاد می کنم بهش زنگ بزنید و ببینید دردش چیه ؟ چرا ازتون سرد شده ؟ اگه در بحث حرف شنوی ضعیف عمل کردید می تونید از حرفاش بفهمید .

بهتر نیست هر کسی جای خودش باشه ؟ شما رئیس عاطفی خونه باشی و اون هم رئیس اقتداری خونه ! غرورش رو خرد نکن و ازش بخواه دلت رو نشکنه .

موفق باشید


بیشتر بخوانید ...

همسرم نسبت به من احساس نزدیکی نمیکنه

گفتن دوستت دارم به آقایون باعث بی علاقگی اونا به زن میشه؟

چکار کنم شوهرم از رفیق بازی دست برداره؟

به شوهر زیاد محبت کنی ازت فاصله میگیره؟!

بچه گونه صحبت کردن خانم رو لوس بازی می دونید؟

برنامه ریزی شوهرم به هم خورده، احساس می کنم منو مقصر میدونه

چکار کنم شوهرم دوستم داشته باشه ؟

نشانه های دوست داشتن خانم ها توسط شوهرشون

شوهرم منو دوست نداره که همش سرش توی گوشیه

از کجا بفهمم شوهرم زندگی با من رو دوست داره یا نه ؟

چکار کنم شوهرم رو مثل قبل دوست داشته باشم؟

دوست دارم بدونم روش درست رفتار با شوهر چطوریه؟

شوهرم دوستم نداره چه کار کنم ؟

نگرانم نتونم شوهرم رو در دوران عقد راضی نگه دارم

راه های وابسته کردن شوهر رو می خوام یاد بگیرم


آشتی کردن و رفع اختلافات زن و شوهر:

وقتی شوهرم قهر میکنه من باید برای آشتی پیش قدم بشم ؟

من هفته ای یکی دو بار با همسرم قهر میکنم

روش های دلجویی و عذرخواهی بعد از دعوای زناشویی

گذشت در زندگی مشترک تا چه اندازه باید باشه؟

همیشه باید خودم پا پیش بذارم واسه آشتی؟

روش های بخشیدن و دوست داشتن همسر بعد از دعوا

بحث در مورد قهر و منت کشی شوهر


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل رفتاری دوران عقد (۴۷۲ مطلب مشابه)