سلام دوستان خوب خانواده برتری 

میخواستم خانوم ها و اقایون به این سوال پاسخ بدن شاید بعضیا رفتار درست در این زمینه رو بلد نیستن یا بعضیا میخوان بهتر عمل کنن 

۱_ اقایون و خانوم های محترم سما در صورت دعوا یا ایجاد کدورت با همسرتون چطور و با چه جملات و رفتاری از همسرتون دلجویی و عذر خواهی می کنید و متقابلا در این شرایط دوست دارین همسرتون چطور از شما دلجویی و عذر خواهی کنه؟

۲_ مجردای عزیزم جواب بدن بهترین راه حل از نظر اونا چیه و دوست دارن در اینده همسرشون چه برخوردی در این زمینه با اونا داشته باشه. گاهی راه های پیشنهادی شما واقعا بی نظیره.

قبلا از همه تون به خاطر پاسخ های دقیق تون بسی سپاسگزارم.


داشتن اختلاف نظر با شوهر:

خوابیدن های زیاد شوهرم منو رنج میده

آقایون دوست دارن خانم شون بره منت کشی موقع قهر بودن؟!

تبعات جدا کردن تخت و اتاق یه زن و شوهر

من و شوهرم چند سالیه که کنار هم نمیخوابیم

وقتی جدا از زنم می خوابم یه احساس معنوی بهم دست میده

خوابیدن کنار همسر در دوران عقد

شوهرم به شدت به پسرم حسودی میکنه

وقتی شوهرم قهر میکنه من باید برای آشتی پیش قدم بشم ؟

حس میکنم دیگه همسرم هم بهم کششی نداره

نه می تونم با شوهرم ادامه بدم و نه می تونم تنهاش بذارم

جدا خوابیدن همسرم از من نگرانم کرده

قبل از ازدواج فکر نمیکردم اختلافات فرهنگی بتونه مشکل ساز بشه

من هفته ای یکی دو بار با همسرم قهر میکنم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در زن داری (۳۳۷ مطلب مشابه) مشورت در شوهرداری (۸۱۱ مطلب مشابه) مسائل زناشویی خانم ها (۵۴۹ مطلب مشابه)