سلام خدمت دوستان
من 8 ماه عقد کردم تفاوت سنیمون یکساله ، مشکل بر میگرده به غرور و لجبازی شوهرم، وقتی سر مساله ای بحثمون میشه ایشون سعی دارن یه جوری رو اشتباهاتشون سرپوش بزارن و منو مقصر نشون بدن ، متولد بهمن ، عادت بد دیگشون وقتی با دلخوری ،گفتگوی تلفنی ،خداخافظی میکنیم ( محل کارشون یه شهر دیگه ست) تا من زنگ نزنم زنگ نمیزنه همیشه خودم بعد یه روز دلتنگی زنگ میزنم و مشکل حل میشه ولی بد عادت شده الان سر ماجرایی که کاملا حق با من بوده دلخور شده منم گفتم تا خودش تماس نگیره زنگ نمیزنم .

غرورم حدی داره الان سه روزه از هم بیخبریم به نظرتون چیکار کنم؟ خیلی کلافه م، ایشون کمی عصبی هستن انتقاد پذیر نیست و سریع دلخور میشه، البته خوبیای زیادی داره، دست و دلباز، مهربون، پاک به شدت وفادار و غیرتی و حساس، اهل ایراد گرفتن از ظاهر و رفیق بازم نیست ،اهل هیچ برنامه ای نیست ، پسره کاری و...... ، با اینکه میدونم الان دلش پر میزنه واسم ولی غرورش مانع این میشه.

قبلا مرخصی اومده بود و باز دلخوری پیش اومده بود چند روز نه خواب داشت نه خوراک نه بیرون میرفت ،چون خواهرش نگران بود تماس گرفت منم رفتم خونشون تا منو دید به کل روحیه ش تغییر کرد و از این رو به اون رو شد.

سوال من اینه همیشه باید خودم پا پیش بزارم واسه اشتی؟ تا کی؟ اخه من همیشه مقصر نیستم گاهی وقتا دلم به شدت میشکنه، اینم بگم دلخوری ما بیشتر سر گرفتن مراسم عروسی و ..... چون خانوادش به دلایلی سعی دارن مراسم هی عقب بندازن که خودشون یه ریالم از جیب خرج نکنن و پسرشون کمک دستشونم باشه با اینکه نیاز ندارن !


آشتی کردن و رفع اختلافات زن و شوهر:

وقتی شوهرم قهر میکنه من باید برای آشتی پیش قدم بشم ؟

من هفته ای یکی دو بار با همسرم قهر میکنم

روش های دلجویی و عذرخواهی بعد از دعوای زناشویی

گذشت در زندگی مشترک تا چه اندازه باید باشه؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل رفتاری دوران عقد (۴۷۲ مطلب مشابه)