سلام

از اول بهمن 99 که مجددا کار ارسال سوال شروع شد، به نظر میرسه اکثر سوالات تکراری، یا نقض کننده ی قوانین ارسال سوال هستند.

بنابراین با وجود مشکلات موجود که ظاهرا تعدادی از شما کاربران هم با اون ها مواجه شدید، فعلا بحث ارسال سوال به خانواده برتر منتفی است.

اما ارسال مطلب رو همچنان ادامه میدیم و خانواده برتر با وجود مشکلات زیاد تعطیل نخواهد شد ان شاء الله، منتهی تا زمانی که مشکلات بیان وجود دارند، کار ارسال مطالب جدید و تائید نظرات با بی نظمی انجام خواهد شد، برای آرامش اعصاب تون بهتره که در هر 24 ساعت یک بار به وبلاگ سر بزنید و پیگیر نظرات و یا مطالبی که ارسال کردید باشید.

قالب های ارسال مطلب:

* بیان مشکل + پیشنهاد راه حل

* انتقاد از یک رفتار یا معضل اجتماعی

* آموزش 

* پیشنهاد عنوان مطلب

شما اگه در مورد موضوعی مطلبی دارید که می خواید به دیگران منتقل کنید، یا این که می خواید در مورد مطلبی که در سایر وبسایت ها ارسال شده در این جا بحثی راه بیافته، به شرط این که وبسایت منتشر کننده اجازه نشر با ذکر منبع رو داده، می تونید خلاصه ای از متن رو در این صفحه ارسال کنید تا به عنوان یه پست جداگانه منتشر بشه.

محدودیتی که در این مورد وجود داره، موضوعات مذهبی و سیاسی هستند. اگه قراره در این دو مورد مطلبی بنویسید مطلب باید طوری باشه که یک گفتمان به اصطلاح خودمانی شکل بگیره.

منظور اینه که بحث ها نباید دو قطبی باشند، دو قطبی به این معنی که مثلا بحث ها نباید بین شیعه و سنی یا مخالف و موافق نظام باشه. اما میشه نسبت به تصمیمات مسئولان، بین معتقدان به نظام بحث هایی صورت بگیره.

اگه مطلبی که ارسال کردید  در دفاع از اسلام، تشیع و یا نظام جمهوری اسلامی تشخیص داده شد، بخش نظرات مطلب شما بسته خواهد شد. چون همون طور که عرض کردم قرار نیست بین دو قطب مخالف و موافق در این جا بحثی صورت بگیره.

ممنوعیت ما هم بحث مسائل زناشویی در بُعد جنسی خواهد بود.

پیشاپیش عرض می کنم که این جا آزادی بیان بنا به تعریف بعضی ها وجود نداشته و نخواهد داشت.

قوانین بالا در صورت نیاز بروزرسانی خواهد شد. چون این یک حرکت جدید هست و به مرور زمان ابعاد مثبت و منفی آن مشخص خواهد شد.


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مربوط به خانواده برتر (۵۹۹ مطلب مشابه)