با سلام

دختر هستم ، میخواستم از خانما بپرسم چه چیزایی از نظرتون شوخی بد حساب میشه ؟ اخه من شوخی های زشت نمیکنم اما بعضی وقت ها به دوستام به شوخی چیزی میگم (عادی) میگن خیلی تیکه میندازی .

یا مثلا موهاشونو که درست میکنن بهم میریزم بعضی وقتا اما بهم میگن شوخیات ... و من گاهی اوقات خیلی ناراحت میشم و فکر میکنم باید مثل یه ربات باشم .

من خودم اصلا آدم بی جنبه ای نیستم و خیلی شوخم اما بعضی وقتا که رو مود نباشم خیلی جدی میگم این کار رو نکن ولی هیچ وقت از دست کسی عصبانی نمیشم یا بهش نمیگم شوخیات ... . این رفتار های دوستام باعث شده با دوستام احساس راحتی نکنم و دلم یه دوست با جنبه بخواد . میخواستم بپرسم باید چیکار کنم و اینکه مرز شوخی برای شما تا کجاست ؟


مرتبط:

شوخی با خانم در موضوعاتی مانند ازدواج مجدد، طلاق و ...

نوع برخورد شما با شوخی های مردان در زمینه ازدواج مجدد

از شوخی های خاص همسرم ناراحتم

شوهرم با عکس های زنان خارجی باهام شوخی می کنه

چرا باید یه مرد نامحرم با مادرم شوخی کنه ؟

آسیب های پنهانی شوخی جنسی برای خانمها و آقایون

مرتبط 2:

ازدواج با پسری که با شوخی مجلس رو گرم میکنه

نظر دختران در مورد پسران مجلس گرم کن چیه ؟

شوهر شوخ و دوست داشتنی چطوریه؟

چه جوری میشه شادی و لبخند و شوخ بودن رو یاد گرفت؟

شوخی های خطرناک و ترسناک، جرم محسوب میشه ؟

چطوری جلوی شوخی های ناجور دوستم در جمع رو بگیرم ؟

اهل هر شوخی ای نیستم

چیکار کنم آدم شم، بشم همون پسر شیطون و شوخ ؟

دوست دارم مثل بیشتر دختران، زبون باز و شوخ باشم



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
خودسازی در دختران (۵۳۷ مطلب مشابه)