سلام به همه ی کاربران محترم

من در بعضی روابطی که در اطرافم میبینم گاهی متوجه یه رفتارها و شوخی هایی بین خانم و آقا میشم که از نظر خودم دلنشین نیست، خواستم اینجا مطرح کنم.

بعضی آقایون با همسرشون درباره موضوعاتی مانند ازدواج مجدد، طلاق، رفتار و چهره دختران دیگر شوخی می‌کنند تا خود را بیشتر در دل همسرشون جا کنند، غافل از این که برای بیشتر خانم‌ها اصلا شوخی محسوب نمی‌شود و احساس ناامنی به خانم ها میده ...

سوالم از خانم ها اینه که واقعا اینجور شوخی ها ناراحت شون میکنه یا نه؟ و از آقایون سوالم اینه که چرا به این جور شوخی ها علاقه دارن؟ و انقدر بعد از بیانش شور و شعف از خودشون نشون میدن!؟ 

حتی من دیدم جلوی بچه ها این حرف ها زده میشه، مثلا خانم میگه از کار خونه خسته شدم آقا در جواب رو به بچه ها میگه وقتشه یه مامان دیگه براتون بیارم ! یا خانم داره از دوستش تعریف میکنه که چقدر دختر خوبیه و آقا با لبخند ملیحی میگه اگه خیلی دوسش داری بگیرمش کمک دستتم باشه! یا خانم از شوهرش میپرسه کجا بودی دیر رسیدی خونه؟ آقا میگه خونه زن دومم! ها ها ها

حالا شوخی های مربوط به فیزیک و چهره ی خانم های دیگه بماند. البته ناگفته نماند که از خانم ها هم شوخی های ناخوشایند در رابطه با همسرشون زیاد دیدم. اینجا فقط شوخی های آقایون مطرح کردم .


مرتبط:

نوع برخورد شما با شوخی های مردان در زمینه ازدواج مجدد

خانم ها ، مرز شوخی برای شما تا کجاست ؟

از شوخی های خاص همسرم ناراحتم

شوهرم با عکس های زنان خارجی باهام شوخی می کنه

چرا باید یه مرد نامحرم با مادرم شوخی کنه ؟

آسیب های پنهانی شوخی جنسی برای خانمها و آقایون