سلام

خدمت شما دوستان سوالی دارم البته کسان یکه متاهل هستن میتونند جوابمو بدن دیده میشه که بعضی مردها در طول زندگی مشترک حالا به شوخی به همسرشون میگن زن دوم بگیرم دوست داری ؟ نمیدونم همیشه یک جور شوخیه ولی گاهی هم شاید در باطن میخوان جدی عکس العمل همسرشون رو بدونند نمیدونم حالا اگر شوخی هم باشه باید چه عکس العملی نشون داد ؟

خودم از اونجایی که آدم ضعیفی نیستم کم نمیارم و خیلی محکم برخورد میکنم ولی شما چیکار می کنید گاهی میگم شاید هم نباید طرف مقابل حس کنه که حساسم و اینو نقطه ضعفم قرار بده که تو دعوا و اختلاف به شکل جدی تهدیدم کنه .

تا حالا شده شوخی شوخی جدی بشه آخه یکی با این شوخی های شوهرش میخندید شوهرش هم فکر کرد که این زنش از ازدواج مجددش بدش نمیاد و مخالف نیست یکبار راحت بهش گفت میخوام فلانی رو صیغه کنم زنش هم شوکه شد .

خودم احساس کردم که ما نوع رفتار با این مسائل رو خیلی سطحی میدونیم دو حالت داره یا جدی میگیریم یا شوخی فرض میکنیم و هر دو حالت هم اشاره کردم برخورد جدی نقطه ضعف برای تهدید و دیگری برداشت نادرست از اینکه مشکلی نیست با ازدواج مجدد میشه .

تا حالا شده شوهرتون بخواد با این شکل شوخی ها مزه دهن تون رو بدونه من احساس میکنم عده ای از مردها اینطوری ذهن همسر رو آماده میکنند همه شون هم فقط شوخی خشک خالی و الکی نیست یکی تعریف میکرد که شوهرش با شوخی و خیلی محترمانه بهش رسوند که دوست داره یک صیغه ای هم داشته باشه و منظورشو غیرمستقیم میگفت غیر مستقیم هم در پی رضایت همسرش بود .


مرتبط:

شوخی با خانم در موضوعاتی مانند ازدواج مجدد، طلاق و ...

خانم ها ، مرز شوخی برای شما تا کجاست ؟

از شوخی های خاص همسرم ناراحتم

شوهرم با عکس های زنان خارجی باهام شوخی می کنه

چرا باید یه مرد نامحرم با مادرم شوخی کنه ؟

آسیب های پنهانی شوخی جنسی برای خانمها و آقایون



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در شوهرداری (۸۱۱ مطلب مشابه) ازدواج مجدد (۷۴ مطلب مشابه)