سلام به همه عزیزان
من یه دخترم که چند وقته ازدواج کردم . نامزدم و خودم آدمای مذهبی و خیلی مقیدی هستیم . نامزدم از این مردهاست که به هیچ زنی نگاه نمیکنه بیرون و خیلی سر به زیر و درونگرا و آرام و کم حرفه . از چند سال قبل هم می شناختمش و بهش اعتماد صد در صد دارم و خیلی خیلی دوسش دارم . ولی از یه چیزی دلگیرم .
نامزدم میدونه من چقدر حساسم به زن های دیگه اما تو شوخیامون همش سر به سرم میذاره عکس زن های خارجی (مثلا مدل یا بازیگر مخصوصا اگه ببخشید ... خیلی تو چشم باشه) رو وقتی می بینه (مثلا تو اخبار کانالی چیزی) واسم میفرسته که منم ببینم و استیکر ذوق و قلب اینا میفرسته به شوخی .
در حالیکه تا حالا به خود من این جوری استیکر عاشقانه و قلبی نفرستاده . هیچوقت بهم محبت نمیکنه . میگه بلد نیستم و تو خانواده یاد نگرفتیم . که البته راست میگه . اما دلیل نمیشه با دیدن عکس زن ها ذوق نشون بده اونم پیش من . حتی به شوخی . اما جالبه هیچوقت این شوخی ها رو در مورد زن های ایرانی یا عکساشون نمیکنه , فقط نسبت به زن های غیر وطنی این شوخی رو میکنه .

من اوایل به روی خودم نمی اوردم. اما خیلی تکرار کرد منم یکم ناراحتیمو نشون دادم مثلا استیکر غمگین میدادم وقتی ناراحتیمو دید اونم ناراحت شد گفت ببخشید غلط کردم میشناسی منو که چقد سر به زیرم میدونی که شوخیه فقط و دیگه ناراحتت نمی کنم و این حرفا. اما دوباره بعد از مدتی شروع کرد این شوخی هاشو .
بعضی وقتا احساس می کنم شاید از قصد میخواد آزارم بده و دلم رو بشکنه . بعضی وقتا نگران میشم میگم نکنه با این کاراش کم کم ازش سرد شم و علاقمو از دست بدم . با این کاراش ناخودآگاه رو ذهنم تاثیر گذاشته و اعتمادم به خودش رو هم کمتر کرده . قبلا به اندازه چشمام اعتماد داشتم بهش , اما الان همش نگرانم خدایی نکرده یک وقت چیزی نشه با اینکه هنوزم میدونم چقد متعهد و پاک و سر به زیره اما تقصیر خودشه این کم اعتماد شدن من . اینم بگم ما هنوز باهم رابطه نزدیک و فیزیکی نداشتیم .
الان نمیدونم چیکار کنم :
1. اگه واکنش شدید نشون ندم که می ترسم هی بخواد ادامه بده و کم کم روش بیشتر باز بشه و بدتر شه .
2. اگه واکنش شدید نشون بدم هم میترسم اثر معکوس بذاره و دیگه پنهان کاری کنه و تو تنهایی بیشتر فکر کنه به این چیزا .
خواهش میکنم اگه تجربه ای دارین راهنماییم کنید. خیلی ناراحتم.

مرتبط:

شوخی با خانم در موضوعاتی مانند ازدواج مجدد، طلاق و ...

نوع برخورد شما با شوخی های مردان در زمینه ازدواج مجدد

خانم ها ، مرز شوخی برای شما تا کجاست ؟

از شوخی های خاص همسرم ناراحتم

چرا باید یه مرد نامحرم با مادرم شوخی کنه ؟

آسیب های پنهانی شوخی جنسی برای خانمها و آقایون



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در شوهرداری (۸۱۱ مطلب مشابه)