سلام
مشکل من اینه که با کسی ازدواج کردم که با همه ی خوبی هایی که داره یه اخلاقایی داره خودش و خانواده اش که در خانواده ی من این کارها بد محسوب میشه...

مثلا مسخره کردن دیگران ... دور هم که جمع میش کافیه یه سوتی از کسی گرفته باشن میشه سوژه ی جمع... در خانواده من این کار زشته ... فوقش همونجا میخندیم و سر به سر طرف میذاریم و تموم...

نمیریم همه جا بگیم یا بخاطر اون مساله مسخره اش کنیم... یه مساله ی دیگه هم هست... همونطور که از حرفام متوجه شدین خانواده من هر شوخی هم نمیکنن ... احترام عروس یا دومادشونو نگه میدارن ولی خانواده شوهرم خیلی راحت ممکنه عروس یا دامادشونو پیش دیگران مسخره کنن ...این مسائل واقعا ازارم میده...

در ضمن من اهل خیلی حرفا نیستم ... وقتی تو یه جمع صحبت میکنن من معمولا چیزی نمیگم چون یه شوخیهایی میکنن یه وقتا که خب بنظر من زشته تو جمع مطرح بشه ... وقتی میبینن من ساکتم میگن تو تا حالا از این حرفا نشنیدی و نمیدونی چی بگی و نمیدونی معنیش چیه و..... 

در حالیکه خوبم متوجه حرفاشون میشم ولی چون بد میدونم همچین حرفایی رو جواب بدم سکوت میکنم... نمیدونم وقتی اینجوری بهم میگن چیکار کنم چی جوابشونو بدم که دیگه چرت نگن.

ممنون میشم کمکم کنید.

ممنون


مرتبط:

ازدواج با پسری که با شوخی مجلس رو گرم میکنه

نظر دختران در مورد پسران مجلس گرم کن چیه ؟

شوهر شوخ و دوست داشتنی چطوریه؟

چه جوری میشه شادی و لبخند و شوخ بودن رو یاد گرفت؟

شوخی های خطرناک و ترسناک، جرم محسوب میشه ؟

چطوری جلوی شوخی های ناجور دوستم در جمع رو بگیرم ؟

خانم ها ، مرز شوخی برای شما تا کجاست ؟

چیکار کنم آدم شم، بشم همون پسر شیطون و شوخ ؟

دوست دارم مثل بیشتر دختران، زبون باز و شوخ باشم



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
تعامل با خانواده (۵۱۹ مطلب مشابه)