سلام

مسئله ای که میخوام از آقایون بپرسم ( همچنین از خانم ها اگه تو آقایون دیدن) اینه که با بالا رفتن سن چه تغییری در معیارهای ازدواج تون برای انتخاب همسر پیش اومده ؟ من الان 29 سالمه و کار مناسب هم دارم اما وقتی خوب فکر میکنم میبینم اون دخترایی که تو سن کم برای ازدواج می پسندیدم الان اصلا مناسب نمیدونم.

حتی تو دوران دانشجویی با یه خانمی دوست بودم و اون رو مناسب ازدواج میدونستم که به دلیل بیکاری و فراهم نبودن امکانات مالی نشد که ازدواج کنیم. اما حالا با خودم میگم چقدر خوب شد که ازدواج سر نگرفت چون الان میتونم بهترش رو انتخاب کنم. حس میکنم دلیلش اینه که وقتی یه مرد کیس بهتری میشه. از نظر درآمد، تجربه و پختگی،جایگاه اجتماعی و ... ضمیر ناخوآگاهش میگه آسون خودت رو خرج نکن. 

در تکمیل سوالم بگم که منظورم اینه که اگه تو سن کمتر فقط به عشق واسه آغاز زندگی اعتقاد دارن تو سن بالاتر و شرایط بهتر علاوه بر عشق معیارهای دیگه ای هم اضافه میشه. مثل خانواده دختر، درآمد دختر و... 

در کل میخوام در موارد زیر نظرتون رو بدونم.

- تاثیر بالا رفتن سن آقایون و بهبود امکانات مالی در توقعات از ظاهر دختر ( زیبایی، اندام، میزان آراستگی)
- تاثیر بالا رفتن سن و بهبود امکانات مالی در توقعات آقایان در نوع شخصیت و رفتار دختری که می پسندید
- تاثیر بالا رفتن سن و بهبود امکانات مالی در توقع از سطح مالی و فرهنگی خانواده دختر


مرتبط :

معیارهای پسران مجرد برای انتخاب همسر

جمع بندی معیار های ازدواج

اولین معیار برای ازدواج ، ایمان و اخلاق

هم کُفو بودن دومین معیار ازدواج

چهارمین معیار برای ازدواج ← اصالت خانوادگی

چه جوری باید معیارای ازدواجمونو به طرف مقابل بگیم

چرا مدرک تحصیلی یکی از معیارهای مهم ازدواج برای دختران است؟

از 18 سالگی تا الان چه تغییراتی توی معیاراتون ایجاد شده ؟

معیاراتون رو برای ازدواج بنویسید

بنظرتون من باید معیارهامو عوض کنم؟

معیارای پسرای مذهبی برای ازدواج چیه؟

مهمترین معیار برای انتخاب یک دختر خوب برای ازدواج چیه و چرا؟

من با داشتن همچین معیارهایی پر توقعم؟!

مجبورم بخاطر پدرم معیارامو به صفر برسونم

از معیارهای ازدواج دختران نظامی خبر دارید ؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه) مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)