با سلام و تبریک سال نو

پسری 28 ساله هستم که چند وقتیه برای ازدواج اقدام می کنم و چند جایی برای خواستگاری رفتم.  همچنین در اوقات فراغت مطالب این سایت و سایتهای مشابه را برای کسب اطلاعات بیشتر دنبال می­کنم.

چند باری که در این وبلاگ پست و نظر گذاشتم ( به ویژه راجب معیارهای ازدواج خودم )، با این پاسخ کاربرا مواجه شدم که معیارهای مهم­تری برای ازدواج وجود داره، با بعضیاش موافق بودم و با برخی ش مخالف و همچنین دلیل بعضی معیارها رو هم درست متوجه نشدم.

الان درخواستم از کاربرهای سایت ( برادرها و خواهرهای عزیزم ) اینه که به نظرشون مهمترین معیار برای انتخاب یک دختر خوب برای ازدواج چیه و چرا؟

(فارغ از اینکه معیارهای من چیه و نظر متخصصان و مشاوران در این زمینه چیست، میخوام نظر عامه مردم که در بطن جامعه زندگی می کنند و با حقیقت زندگی روبه رو هستند را بدونم)

به ویژه از خانم های محترم که بیشتر هم نوع های خودشون و روحیاتشون رو میشناسن درخواست دارم که اگر بخوان برادرشون را برای ازدواج راهنمایی کنند چه توصیه ای دارن؟

( توضیح بیشتر: در این وبلاگ دو پست وجود دارد که در آن دخترخانم ها معیارهاشون رو برای انتخاب آقا پسرها و آقا پسرها معیارهاشون را برای انتخاب دخترخانم ها به عنوان همسر آینده گفتند. اینجا بیشتر دنبال نظر خود دخترخانم ها درباره مهمترین ویژگی هایی که یک دختر خوب برای ازدواج باید داشته باشد هستم)

خیلی ممنون

با آرزوی بهترینها در سال جدید


مرتبط :

در باب پیدا کردن دختر مناسب و دلخواه برای ازدواج به مشکل خورده‌ام

نهاد رهبری در دانشگاه، محلی مناسب برای معرفی افراد جهت ازدواج

چرا کسی کمک نمیکنه فرد ایده آلم رو پیدا کنم؟

چطوری دختر مناسب خودتون رو پیدا می کنید و به خواستگاری اون میرید؟

از کجا همسر آینده ام را پیدا کنم؟

من از کجا باید دختر هم سن و مناسب شرایط خودم رو بیدا کنم ؟

از کجا دختر مناسب برای ازدواج پیدا کنم ؟

چه جور میشه دختر خوب پیدا کرد؟

چکار کنم که خودم یه دختر خوب پیدا کنم ؟

کجا دنبال دختر خوب گشتی که میگی نیست ؟

خواسته من یه دختر خوبه که مثل خودم خودش رو حفظ کرده

نحوه پیدا کردن یک دختر خوب برای ازدواج

از کجا دختر مناسب برای ازدواج پیدا کنم ؟

می خوام با یه دختر مذهبی و ساده ازدواج کنم

دختر مذهبی کجایی ، دقیقا کجایی ؟!

میخوام با یه دختر پاک و دست نخورده ازدواج 

چرا دختر پاک، سالم ، چادری مقید و بدون آرایش کمتر انتخاب میشن ؟

آقایون خوبی که دنبال دختر پاک میگردن کجان اگه راست میگن ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)