سلام
بچه ها ، من از بچگی خیلی دوست داشتم همسرم سفید، با ادب و باهوش باشه واس همین همیشه عاشق این تیپ دخترا بودم ولی از شانس بدم هر بار که به این تیپ پیشنهاد دادم جواب رد گرفتم.
والله معیارهای ازدواج معلوم نیست قبل از ازدواج مردم به پول اهمیت میدن و بر اساس اون انتخابشون میکنن وقتی ازدواج کردن تازه میفهمن چیزای دیگه هم مهمه... درک و شعور اجتماعی فرد، صبر و مهارت زندگی زناشویی،اخلاق و معاشرت .
من تا یادم میاد همه به مادرم میگفتن پسرت چقدر خوبه هم درس خونه هم با شعوره هم... ولی همینا وقتی پای ازدواج با دختراشون میرسه میگن نه پول پس چی و... الان درامد هم دارم خیلی از یه کارمند بیشتر میگن کارمند باید باشه و از این حرفا...
واقعا خسته شدم بابا جون من اصلا از کارمندی خوشم نمیاد یه کارمند فقط رئیسشو ثروتمندتر و موفقتر میکنه...
تصمیم گرفتم برم سراغ زندگیم ، با این اوضاع و احوال فکر نکنم بتونم به اون تیپ دختریی که دوسش دارم برسم ...
بچه ها بنظرتون من باید معیارهامو عوض کنم؟ چیکار کنم خوب اصلا دختر سبزه و تیره اصلا به دلم نمیشینه. دختری که گیرایی نداشته باشه باهوش نباشه اصلا ازش خوشم نمیاد..
شما اگر پسری که تحصیلات داشته باشه،مودب باشه،ظاهرا در اجتماع هم همه از معاشرت باهاش خوشحال باشن و ماهی هم اندازه 3 تومن درامد داشته باشه در همین حد فقط حاضرید باهاش ازدواج کنید؟ ( با احتساب معیارهای من از تیپ مورد علاقم )

برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)