سلام
1. اینکه یه پسر اونم پسری که فامیل باشه مثل پسر عموی یه دختر ازش مستقیم خواستگاری کنه و بهش بگه دوسش داره کاره خوبی نیست ؟ اشکالی داره؟ یه نوع بی احترامی حساب میشه نسبت به اون دختر؟
به نظرم اصلا کار درستی نیست یه پسر مستقیم از یه دختر خواستگاری کنه ...
چی میشه که یه پسر این کارو میکنه ؟
چه چیزی در اون دختر میبینه که این کارو کار بدی نمیبنه ؟
2. من دختر مقیدی هستم و با خانواده عموم خیلی رابطه نزدیکی داریم یه بار پسر عموم بهم اس ام اس داد که منو میخواد و از این حرفا و میخوان برای خواستگاری بیان ...گفت به این خاطر این موضوع رو بهت گفتم که میخواستم قبلش نظرتو بدونم و معذرت خواهی کرد من اون موقع تو شرایطی بودم که فک میکردم هر چی زودتر ازدواج کنم بهتره برا همین جواب منفی ندادم و بهش گفتم هر چی قسمت باشه همون میشه و فک میکنم اون فک کرد من با پیشنهادش موافقم ...
یه مدت همش اس ام اس عاشقانه میداد من بهش گفتم از این اس ام اسا نفرست و این رابطه رو چیز خوبی نمیبینم ....

راستش قیافه پسرعموم خیلی مثبته و من فک میکردم بچه مقیدی هست ولی اینطور نبود منم از اون موقع به بعد در مورد ازدواج دیگه بهش فک نکردم و هر وقت اس ام اس میداد من داداش صداش میکردم وقتی گفت چرا داداش صدام میکنی من نتونستم بهش بگم من و تو به درد هم نمیخوریم بهش گفتم تا قبل این که چیزی رسمی بشه تو همون داداش منی...
شنیدم میخوان بیان خواستگاری اگه بیان خواستگاری پدرم چون برادر زاده شو خیلی دوس داره و بهش اعتماد داره حتما منو مجبور به ازدواج میکنه...
من حالا نمیدونم باید چیکار کنم ...؟
از یه طرف از این که همون بار اول بهش نگفتم نمیخوامش ناراحتم ،فک میکنم با احساساتش بازی کردم و از یه طرف دیگه حتما باید یه جوری بهش بفهمونم که جواب من منفی تا خواستگاری با خانواده اش نیان....
بچه ها تو رو خدا کمکم کنید بدجوری گرفتار شدم


مرتبط:

یه بهونه مقبول برای نه گفتن به خواستگار فامیل می خوام

در خواستگاری های آشنا و فامیل ،جواب رد دادن بهشون سخته

اگر بخوایم ازدواج فامیلی کنیم به مشکل بر میخوریم؟

با ازدواج فامیلی مخالفم

نتیجه ی وحشتناک و غیر قابل تحمل یک ازدواج فامیلی

ازدواج فامیلی ممنوع ممنوع ممنوع ... به هیچ وجه !

نحوه رد محترمانه و بدون کدورت خواستگار فامیل 

اگر بخوایم ازدواج فامیلی کنیم به مشکل بر میخوریم؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه) ازدواج فامیلی (۸۹ مطلب مشابه) رد کردن خواستگار فامیل (۲۹ مطلب مشابه)