من یه مشکل دارم و نیاز به راه حل فوری دارم.من یه دایی دارم که کلا تویه یه شهر دیگه زندگی میکنن و به خاطر ویژگی و خصوصیات خانمش و جور نبودنش با خانواده ما و دوری راه رابطه ما باهاشون خیلی خیلی کمه.فقط مامان و بابام با دایی ام تلفنی و سالی 1 بار رفت و امد دارن.من اصلا تاحالا خونه شون نرفتم.دایی ام یه پسر داره که دقیق نمیدونم چندسال ازم بزرکتره و از هر لحاظ فکرکنید دارای شرایطه مناسبه(ظاهری،مالی،...) من تاحالا اصلا بیشتر از چند کلمه باهاش حرف نزدم تو این عمرم.حالا دایی ام چند روز پیش زنگ زده به خانواده ام ما چند روز دیگه با انگشتر واسه من دارن میان خونمون.درحالی من و خانواده ام اصلا و اصلا راضی نیستیم و میدونیم خانواده اونا به ما نمیخوره.از طرفی بابام با دایی ام رودبایستی داره و نمیخواد رابطه تیره و ناراحت بشن و چون شرایطه پسره عالیه و نمیشه هم بهشون گفت ما از خانواه شما خوشمون نمیاد.موندیم با چه بهونه ای که ناراحت نشن ردشون کنیم.بابام گفته میخواد درس بخونه قصد ازدواج نداره گفتن اشکال نداره نامزد بشن ما صبر میکنیم.کمک کنید اصلا هم یک درصدم بهش فکر نمیکنم، پس فقط راه حل در مورد نحوه رد محترمانه و بدون کدورت بدید؟ تشکر

پاسخ :

سلام

فعلا اینو بخونید تا دوستان راهکار ارائه میدن  : 

ازدواج فامیلی ممنوع ممنوع ممنوع ... به هیچ وجه !


مرتبط:

چطور بحث به هم زدن نامزدی با پسر عمه م رو مطرح کنم؟

یه بهونه مقبول برای نه گفتن به خواستگار فامیل می خوام

در خواستگاری های آشنا و فامیل ،جواب رد دادن بهشون سخته

چطوری به پسر عموم بگم که خواستگاری نیاد

اگر بخوایم ازدواج فامیلی کنیم به مشکل بر میخوریم؟

با ازدواج فامیلی مخالفم

نتیجه ی وحشتناک و غیر قابل تحمل یک ازدواج فامیلی

ازدواج فامیلی ممنوع ممنوع ممنوع ... به هیچ وجه !

نحوه رد محترمانه و بدون کدورت خواستگار فامیل 

اگر بخوایم ازدواج فامیلی کنیم به مشکل بر میخوریم؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
رد کردن خواستگار (۱۴۳ مطلب مشابه)