سلام به همگی سال نوتون هم مبارک باشه

من یه کارمند هستم، یه دختر کاملا معمولی، سر کار خودم میرم، کاری به همکارانم ندارم و دنیای خودم رو دارم، دو سال بود سر کار می رفتم، یه همکار خانم و آقا هر دو با هم استخدام شده بودیم دارم.

کار من طوری که بیشترین ارتباط رو همکاران با هم دارن و همه در یه اتاق هستیم.  همیشه که سر کار می اومدم همکار خانمم گاهی اوقات راس خوش نشون می داد و گاهی هم نمی داد و وقتی هم باهاش حرف می زدم گاهی هم خود را به نشنیدن می زد، برای من اهمیت نداشت. 

سعی هم نمی کردم که با این شخص ارتباط صمیمی داشته باشم. و من هم تا وقتی که با هم در اتاق بودیم چون شخص رو می دیدم که خیلی اهل ارتباط نیست من هم عمدا ساکت بودم. تا خودش حرف بزنه یه جورایی دلم نمی خواست منتش رو بکشم برای حرف زدن، چون آدم بی اهمیتی بود برام. 

راستش رو بخواید همیشه سر کار حس منفی که داشت رو حس می کردم امّا برام بی اهمیت بود. با همکار آقا ارتباط خوبی داشتم. با هم خوب بودیم. تا این اواخر متوجه موضوعی شدم، متوجه شدم که همکار خانم هر کاری که من می کنم به همکار آقا گزارش میده، حتی حرف های که فقط بین دو تا دختر رد و بدل میشه رو به اون آقا میگه و متوجه شدم  هر دو با هم دستی هم می خوان کاری کنن که من جلو رئیس کم بیارم و منو بندازن بیرون.

بعد از دو سال تازه متوجه شدم که چرا اون خانم با من این قدر بد بود و اون قصدش دعوا کردن با من بود، امّا من چون آدمی بودم که طرف مقابل را اون قدر قابل اهمیت نمی دونستم که حتی حرف زدن و حرف نزدنش برام مهم نبود نفهمیدم. ولی واقعاً متاسف شدم که چرا از همنوع و همجنس خودم دارم ضربه می خورم. 

بعد از عید بر می گردم سر کار و اون رو باید تحمل کنم. واقعاً کسانی که با هم همکار هستن وقتی هم در یه حد حقوق و مزایا میگیرین این قدر شعور با هم بودن رو داشته باشین، بخصوص اینکه  هر دو تو یه شهر غریب باشین، برای من باز هم اهمیت نداره چون دوست ندارم کنتاک سر کار درست کنم و من مطالعه و پیشرفت سر کار خودم رو دارم ولی واقعاً سخته برام، بعد برگشتن سر کار رفتن  به پیش دو تا مریض روانی که قصد دارن تیشه به ریشه من بزنن.


مرتبط با رفتار همکاران خانم و آقا در محیط کاری:

در مقابل کم محلی های بی دلیل همکار آقا، چه برخوردی باید کرد؟

با کارمندان جنس مخالف مجرد چطور باید رفتار کرد؟

همکار آقایی دارم که خیلی بهم توجه میکنه

احساسی به شما ندارم، فقط یه همکار هستید

منو بدون هماهنگی، برای ازدواج به یکی از همکاران پیشنهاد دادند

چشم گفتن همکار آقا به همکار خانم، معنی خاصی داره؟

می خوام همکار خانمم، حد خودش رو در برخورد با نامزدم بدونه

با جوی که همکارانم برام درست کردند مشکل دارم

چرا بعضی از آقایون نمی تونن رابطه اجتماعی دوستانه رو با خانم ها ادامه بدن

نحوه برخورد با نگاه های هیز همکار

ناراحتی از رابطه همکاری و برادرانه پسر مورد علاقم با یه دختر دیگه

نوع برخورد دختر مورد علاقه م با همکارانش آزارم میده

خواهرم با دو نفر از همکاران مردش که متاهل هستند چت میکنه

چرا همکارم ازم خواستگاری نمیکنه ؟

می خوام برای همکار مَردَم برج زهر مار بشم

حس میکنم شوهرم در محل کارش با همکارای خانم راحته

یکی از همکارانم که ظاهرا به من وابسته شده میگه در شرف طلاقه

حدود روابط با همکاران آقا چقدر باید باشه ؟

همکارم در محیط اداری سعی داره بیشتر باهام باشه

کار درستی کردم که به پیام های ادبی همکار مردَم جواب ندادم ؟

به استاد یا همکار جنس مخالف وابسته ی عاطفی میشم

چرا در برخی ارگان ها همکاران زن و مرد این قدر با هم راحت هستند ؟!

چکار کنم شوهرم از همکار خانمش فاصله بگیره ؟

عوامل عصبانیت و خوشحال شدن همکاران آقا


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
روابط اجتماعی دختران (۲۶۴ مطلب مشابه)