با سلام

من یک سوال داشتم و اونم اینکه به نظرتون با کارمندان جنس مخالف مجرد چطور باید رفتار کرد؟

من پسری حدود 35 ساله هستم که یه شرکت دارم و توی شرکتم 10 تا کارمند دارم که نصف اون ها دختر مجرد از سن 22 تا 30 سال هستن. منم کلا آدم خوش مشرب و بگو و بخند و به اصطلاح خاکی ای هستم و برای همین با کارمندهام طوری رفتار میکنم که اصلا فکر نمیکنن من رئیس اونا هستم. 

بیشتر فکر میکنن من رفیق اون ها هستم. مثلا برای اینکه یه موضوع کاری رو بهشون توضیح بدم (خصوصا برای خانوم ها) میام از تجربه ها و اشتباهات گذشته م بصورت جوک واسه شون تعریف میکنم، ولی لا به لاش دقیقا دارم میگم اشتباه شون چیه و کجاست، و من چه توقع و انتظاری ازشون دارم و اون ها هم کاملا متوجه حرفم میشن. چون کلا خودمم اصلا خوشم نمیاد کسی شبیه رئیس باهام حرف بزنه، واسه همینم خودم این طوری با کسی صحبت نمیکنم. 

ولی جدیدا این شبهه برام به وجود اومده که نکنه یکی از این دخترها هوایی بشه و بعدا هم واسه خودش و هم واسه من داستان بشه. برای همین هر شب میگم که از فردا سعی میکنم خشک تر و جدی تر باشم و دیگه بگو و بخند نکنم. ولی بازم نمیشه و از دستم در میره. چون کلا ذات و شخصیت من آدم مهربونی هست و نمیتونم الکی عبوس و خشک و ... باشم.

اینو بازم تاکید میکنم که من اصلا شوخی نمیکنم با کسی. در واقع من سعی میکنم حرفم رو با یه مثال طنز بزنم که هم خشک و رئیسانه نباشه، و هم نکته ی کاری مورد نظر داخلش باشه. و از اون جایی که ما خانوادگی سلطان استند اپ هستیم و توی ژن ما نهفته است!، یه کمی با آب و تاب و با حال تعریف میکنم مثال ها یا خاطراتم رو و ملت چند دقیقه ای شاد میشن!

 البته بدون لودگی و این ها ... در واقع شخصیتم میشه گفت باوقار و مودب هست ولی اون روحیه ی شوخ طبعی رو توی برخی موارد دارم و در کل آدم خشکی نیستم و خنده م رو الکی نمیگیرم و گنده نمیکنم و برعکس سعی میکنم خودم رو کوچیک کنم تا طرف احساس راحتی کنه پیشم.

به نظرتون همین فرمون برم جلو خوبه یا باید رفتارم رو تغییر بدم؟، چه تغییری؟


مرتبط با رفتار همکاران خانم و آقا در محیط کاری:

همکار آقایی دارم که خیلی بهم توجه میکنه

احساسی به شما ندارم، فقط یه همکار هستید

منو بدون هماهنگی، برای ازدواج به یکی از همکاران پیشنهاد دادند

چشم گفتن همکار آقا به همکار خانم، معنی خاصی داره؟

می خوام همکار خانمم، حد خودش رو در برخورد با نامزدم بدونه

با جوی که همکارانم برام درست کردند مشکل دارم

چرا بعضی از آقایون نمی تونن رابطه اجتماعی دوستانه رو با خانم ها ادامه بدن

نحوه برخورد با نگاه های هیز همکار

ناراحتی از رابطه همکاری و برادرانه پسر مورد علاقم با یه دختر دیگه

نوع برخورد دختر مورد علاقه م با همکارانش آزارم میده

خواهرم با دو نفر از همکاران مردش که متاهل هستند چت میکنه

چرا همکارم ازم خواستگاری نمیکنه ؟

می خوام برای همکار مَردَم برج زهر مار بشم

حس میکنم شوهرم در محل کارش با همکارای خانم راحته

یکی از همکارانم که ظاهرا به من وابسته شده میگه در شرف طلاقه

حدود روابط با همکاران آقا چقدر باید باشه ؟

همکارم در محیط اداری سعی داره بیشتر باهام باشه

کار درستی کردم که به پیام های ادبی همکار مردَم جواب ندادم ؟

به استاد یا همکار جنس مخالف وابسته ی عاطفی میشم

چرا در برخی ارگان ها همکاران زن و مرد این قدر با هم راحت هستند ؟!

چکار کنم شوهرم از همکار خانمش فاصله بگیره ؟

عوامل عصبانیت و خوشحال شدن همکاران آقا


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه) رفتارشناسی دختران (۴۷ مطلب مشابه)