سلام 

دوستان برام سواله خانم ها  هنگام مواجهه با  نگاه های هیز چه عکس العملی داشته باشند ؟ اگر این نگاه ها طولانی مدت و در محل کار باشه از طرف افرادی که هر روز سرکار شون با طرف هست چه کار کنن؟

من یک خانم محجبه (غیر چادری) هستم مانتو های گشاد می پوشم و تازه لاغر هم هستم یعنی اندام آنچنان برجسته و تو چشمی ندارم ،  تنها چیزی که میزنم ضد آفتابه که تازه تا پایان وقت اداری اونم میپره و وقت کنم تجدید کنم وقت نکنم هیچی! سنم هم 25 ، اما دو تا آقا هستن توی محل کار که خیلی نگاه های هیز دارن به من ، اولی متاهله و سنشم کم نیست و دیگری خیلی جوانه ( نمیدونم متاهله یا نه ) . 

اولی نگاهای سنگینش اون اوایل خیلی زیاد بود. خدا رو شکر  الان داره کمتر میشه ولی بازم هست ! اما امان از  دومی ... خدا خدا مکینم کارم  اون جا نیفته،  اما متاسفانه اجتناب ناپذیره و کارم کلا به اون جا مربوطه.

تو بخش اونا دو تا خانم هستند و دو تا آقا .  الان دو تا خانم ما شاء الله همزمان رفتن برای زایمان و مرخصی و من همیشه کارم گیر بیفته میرم سراغ اون یکی آقا که پسر خوبیه و آدم اذیت نمیشه. این دفعه که  اون آقا هم مرخصی بود مجبور شدم و دوباره با این آقای هیز افتادم .... یعنی دو ساعت الکی سوالات بی خود می پرسید  و منو به حرف نگه داشت که به کار من ربط نداشت تا بخواد نامه منو ثبت  سیستم کنه

یک بلخند چندشناک هیزی هم کنارش داشت ، به خدا خسته شدم  نمیدونید چقدر اذیت شدم ، هر روز دعا میکنم اگر مجرده زودتر زن بگیره اکر متاهله سرگرم زن و زندگیش بشه ، از دور و نزدیک و از هر جایی من واقعا اذیتم از این نگاهاش . 

یک ساله این آقا اومده و عذابم میده ، خانم ها درک میکنن چی میگم و متوجه میشن نگاه هیز به چه نگاهی میکن و خودشون متوجه میشن آدم چقدر اذیت میشه

تو رو خدا راهکار بگید ، دیگه روم نمیشه شفاهی بگم برادر نکاهت کنترل کن. به خدا اذیتم . کلا کارم هم گیر بخش اوناست ، چه کار کنم .


مرتبط :

چرا بعضی از آقایون نمی تونن رابطه اجتماعی دوستانه رو با خانم ها ادامه بدن

ناراحتی از رابطه همکاری و برادرانه پسر مورد علاقم با یه دختر دیگه

نوع برخورد دختر مورد علاقه م با همکارانش آزارم میده

خواهرم با دو نفر از همکاران مردش که متاهل هستند چت میکنه

چرا همکارم ازم خواستگاری نمیکنه ؟

می خوام برای همکار مَردَم برج زهر مار بشم

حس میکنم شوهرم در محل کارش با همکارای خانم راحته

یکی از همکارانم که ظاهرا به من وابسته شده میگه در شرف طلاقه

حدود روابط با همکاران آقا چقدر باید باشه ؟

همکارم در محیط اداری سعی داره بیشتر باهام باشه

کار درستی کردم که به پیام های ادبی همکار مردَم جواب ندادم ؟

به استاد یا همکار جنس مخالف وابسته ی عاطفی میشم

چرا در برخی ارگان ها همکاران زن و مرد این قدر با هم راحت هستند ؟!

چکار کنم شوهرم از همکار خانمش فاصله بگیره ؟

عوامل عصبانیت و خوشحال شدن همکاران آقا


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
روابط اجتماعی دختران (۲۶۴ مطلب مشابه)