سلام خدمت همگی 

لطفا آقایون راهنمایی کنید که چیکار کنم؛

همکار آقایی دارم متولد ۶۱، مجردن و کلا همه ش تو اتاق من هستند و دارند در مورد مسائل خانوادگی و گذشته و خاطرات شون و ... حرف میزنن، از طرفی من متاسفانه روم نمیشه با طرف بد برخورد کنم، یا با سردی جواب شون رو بدم که کمتر بیاد، و جدای از این ها خیلی هوام رو دارند و بهم توجه میکنن.

حالا این ها به کنار، هر بار میام یه چیزی برام گرفتن و گذاشتند تو کشو میزم و قبولم نمیکنن پولش رو بهشون بدم، ظاهرا بچه خوبیه، اصلا اهل لـ... زدن نیست یا بی احترامی بکنه که بخوام بد باهاش حرف بزنم، ولی بازم نگران واکنش بقیه هستم، چون جدیدا هر کسی تو اداره دنبال ایشون میگردن میان سراغ شون رو از بنده میگیرن و از طرفی نمیذاره به کارم برسم.

و در مورد خودم هم بگم که دختر عشوه ای نیستم تا الان با هیچ آقایی حتی در حد یه پیامک خشک و خالی ارتباط عاشقانه نداشتم، ولی خوش اخلاقم و خاکی ام و کاملا بی حاشیه ام، سرم تو کار خودمه...

حالا نمیدونم چه کار کنم که ایشون کمتر این رفتارها بکنن و خودم هم فکرم درگیر نشه. یه بار که کلی سوغاتی و کادو گرفته بودند و حتی دلیلش رو خواستم اما حرفی نزدند، ولی کمتر تحویل گرفتم و با سردی رفتار کردم ولی بازم دارند روند قبل رو ادامه میدن.

یه مسئله ای که هستش من به ایشون علاقه یا وابستگی ندارم، میگم نکنه فکر کنند بهشون علاقه دارم، دارند این کار ها  رو میکنن از طرفی با خودم میگم بی خیال هر کاری دوست داره بکنه مهم نیست، اگه حرفی زد اون موقع من باید عکس العمل منطقی انجام بدم نه الان ...

حالا راهنماییم کنید لطفا


مرتبط با رفتار همکاران خانم و آقا در محیط کاری:

احساسی به شما ندارم، فقط یه همکار هستید

منو بدون هماهنگی، برای ازدواج به یکی از همکاران پیشنهاد دادند

چشم گفتن همکار آقا به همکار خانم، معنی خاصی داره؟

می خوام همکار خانمم، حد خودش رو در برخورد با نامزدم بدونه

با جوی که همکارانم برام درست کردند مشکل دارم

چرا بعضی از آقایون نمی تونن رابطه اجتماعی دوستانه رو با خانم ها ادامه بدن

نحوه برخورد با نگاه های هیز همکار

ناراحتی از رابطه همکاری و برادرانه پسر مورد علاقم با یه دختر دیگه

نوع برخورد دختر مورد علاقه م با همکارانش آزارم میده

خواهرم با دو نفر از همکاران مردش که متاهل هستند چت میکنه

چرا همکارم ازم خواستگاری نمیکنه ؟

می خوام برای همکار مَردَم برج زهر مار بشم

حس میکنم شوهرم در محل کارش با همکارای خانم راحته

یکی از همکارانم که ظاهرا به من وابسته شده میگه در شرف طلاقه

حدود روابط با همکاران آقا چقدر باید باشه ؟

همکارم در محیط اداری سعی داره بیشتر باهام باشه

کار درستی کردم که به پیام های ادبی همکار مردَم جواب ندادم ؟

به استاد یا همکار جنس مخالف وابسته ی عاطفی میشم

چرا در برخی ارگان ها همکاران زن و مرد این قدر با هم راحت هستند ؟!

چکار کنم شوهرم از همکار خانمش فاصله بگیره ؟

عوامل عصبانیت و خوشحال شدن همکاران آقا


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ازدواج با همکار (۲۵ مطلب مشابه) روابط اجتماعی دختران (۲۶۴ مطلب مشابه)