سلام

در محل کارم سه تا خانم و یک آقا هستیم که در یک بخش نزدیک به هم مشغول هستیم و یک واحد محسوب میشیم. هر سه دختر مجرد و آقا هم مجرد هستن. سن هامون بین 26 تا 29 متغیره.

در ارتباط با رسته کاری مون برای من هر کاری یا سوالی پیش میاد یا اگه کمکی میخوام، این همکار آقا یکسره میگه چشم و حتی یک بارم نشده چشم گفتن رو ازش نشنوم. دخترهای دیگه که دو تا هستن حساس شدن و مدام به من میگن که فکر کنم فلانی عاشقت شده. میگم چطوری؟ من که چیزی ازش ندیدم که نشونه عاشقی باشه و البته واقعا ندیدم. ولی اون دو تا مدام میگن مطمئن باش عاشقت شده یا حداقل دوستت داره. پس چرا به حرف ها و کارهای ما و سوالات ما نمیگه چشم؟!

این موضوع هم باعث شده خودم حساس بشم هم اون دو تا همکار خانمم. واقعا تا این حد چشم گفتن و باشه چشم گفتن یه آقای مجرد به جنس مخالفش علامت دوست داشتنه؟ شما مثل اون دو تا خانم فکر میکنید یا نه؟ واقعیتش اوایل توجهی به این مساله نداشتم ولی از بس گفتن الان خودمم دقت میکنم میبینم الکی هم نمیگن. 

ظاهرا از هر ده تا کاری پیش بیاد بهش مراجعه کنم، هر ده تا رو میگه چشم و انجام میده و چشم گفتنش هم از روی صداقت بوده همیشه ولی با دو تا خانم دیگه اینطور نیست. هیچ وقت چشم نمیگه بهشون و زیاد هم آدم رکی هستش. یعنی وقتی نمیخواد کاری براشون بکنه نمیکنه.


مرتبط با رفتار خانم ها و آقایان در محیط کاری:

می خوام همکار خانمم، حد خودش رو در برخورد با نامزدم بدونه

با جوی که همکارانم برام درست کردند مشکل دارم

چرا بعضی از آقایون نمی تونن رابطه اجتماعی دوستانه رو با خانم ها ادامه بدن

نحوه برخورد با نگاه های هیز همکار

ناراحتی از رابطه همکاری و برادرانه پسر مورد علاقم با یه دختر دیگه

نوع برخورد دختر مورد علاقه م با همکارانش آزارم میده

خواهرم با دو نفر از همکاران مردش که متاهل هستند چت میکنه

چرا همکارم ازم خواستگاری نمیکنه ؟

می خوام برای همکار مَردَم برج زهر مار بشم

حس میکنم شوهرم در محل کارش با همکارای خانم راحته

یکی از همکارانم که ظاهرا به من وابسته شده میگه در شرف طلاقه

حدود روابط با همکاران آقا چقدر باید باشه ؟

همکارم در محیط اداری سعی داره بیشتر باهام باشه

کار درستی کردم که به پیام های ادبی همکار مردَم جواب ندادم ؟

به استاد یا همکار جنس مخالف وابسته ی عاطفی میشم

چرا در برخی ارگان ها همکاران زن و مرد این قدر با هم راحت هستند ؟!

چکار کنم شوهرم از همکار خانمش فاصله بگیره ؟

عوامل عصبانیت و خوشحال شدن همکاران آقا


مرتبط با شناخت آقایان:

بدترین رفتاری که از جانب جنس مذکر اعصاب تون رو خورد میکنه چیه ؟

اعتماد به نفس پسری که منتظره دختران بهش پیشنهاد آشنایی بدن بالاست ؟

پسرانی که دختر زیاد دور و ورشونه چه مشخصه هایی دارن؟

تفاوت های دل کندن واقعی با کم محلی مصنوعی پسران در ارتباط با دختران

فراز و نشیب های بعضی از آقایون در ارتباط با خانم های همکار، همکلاسی و ...

دلیل انتشار عکس با دوست دختر در فضای مجازی چیه؟

زئوس تایپ ها، رابطه عشق و قدرت

روش کسب شناخت قبل از ازدواج

هدف دختران از تمجید، تایید و علاقه به سلبریتی های مرد چیه ؟

شخصیت شناسی انواع مردان

نقش شناخت از خود و طرف مقابل در داشتن یک رابطه موفق

ویژگی های افسردگی در مردان

ویژگی های کاملا مردانه

ذات واقعی مردان چگونه است؟

واکنش مورد علاقه مردان موقع درد و دل کردن

سه سوال در مورد نیاز عاطفی مردان


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
رفتارشناسی پسران برای ازدواج (۶۸۷ مطلب مشابه) ازدواج با همکار (۲۵ مطلب مشابه)