ازدواج با مرد بیوه داری فرزند !؟

دختری هستم 32 ساله و دارای مدرک تحصیلی بالا و شاغل ، و تا بحال ازدواج نکردم البته خواستگار داشتم و دارم.

مدتی طولانی است آقایی که یه جورایی از همکارانم به حساب میان و چهار سال از من بزرگتر ه خواستگارم است. و ایشون حدودا نه سال پیش ازدواج کرده و در سال دوم متاسفانه همسرش را بر اثر بیماری از دست داده و در حال حاضر دختری 7 ساله دارد. این آقا بسیار مورد تایید همه من جمله خانواده ام می باشد هم از لحاظ اخلاقی و رفتاری و هم تحصیلی و هم خوانوادگی، و بسیار به من علاقه دارد بطوریکه الان حدود سه سال و نیم است که خواهان ازدواج با من می باشد، خودم در ابتدا مخالف بودم تنها و تنها دلیلم وجود دختر ایشان می باشد، ولی بعد از آشنایی کامل و دیدن بچه و رفتن پیش مشاور نظرم عوض شده، درحال حاضر رسما خواستگاری کردن ولی خانواده من بخاطر وجود بچه راضی نمیشن البته فقط مادرم مخالفت میکند ولی پدرم راضی است بخاطر شخصیت این آقا.خودم هم بهشون خیلی علاقه دارم.

حالا از دوستان عزیزی که چنین تجربه هایی دارن میخوام کمکم کنن به نظر شما این ازدواج ممکن خوب نشه؟؟

در ضمن بگم که این دختر بسیار عاطفی است بطوریکه خیلی دوست داره پدرش ازدواج کنه و اون صاحب مادر بشه چون تو زندگیش کمبود عاطفه مادری رو حس میکنه، و مادر خودش رو اصلا به یاد نداره و دنبال یه مادر هست تا جای اونو پر کنه، خودم هم به بچه ها علاقه دارم. فقط استرس دارم میترسم چون ممکن برای خیلی ها عجیب باشه منی که موقعیت تحصیلی و خونوادت خوبی دارم چرا اینکارو کردم، پیش مشاور رفتم اونها این ازدواج رو تایید کردن، فقط خودم بعضی مواقع دچار تردید میشم

کلا هرکس بشنوه میگه این کار اشتباهه 

میترسم لطفا راهنماییم کنین


مرتبط:

فکرش رو هم نمیکردم یه خواستگار برام بیاد که سابقه طلاق داشته باشه

تجربه زندگی با مرد مطلقه

می خوام با مردی که قبلا ازدواج کرده ، ازدواج کنم

خواستگاری دارم که مطلقه است

ازدواج دختر با مرد مطلقه

خواستگاری دارم که قبلا در دوران عقد جدا شده


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)