سلام

آیا صلاحه دختری که  محرم نامحرم میکنه و این مسایل براش مهم بوده با پسری که قبلا با دوستش ازدواج کرده و طلاق گرفته ازدواج کنه؟

به نظرتون آیا اگه پسره سرش به سنگ خورده باشه میشه به عاقبت این ازدواج امیدوار بود؟


مرتبط :

خواستگاری دارم که قبلا در دوران عقد جدا شده

خواستگاری دارم که یک ماه قبل طلاق گرفتند

می خوام با مردی که قبلا ازدواج کرده ، ازدواج کنم

یک مرد مطلقه با دختر ازدواج کنه یا زن مطلقه؟

خواستگار مطلقه ای دارم که حضانت بچه ش رو به مادرش واگذار کرده

خواستگاری دارم که مطلقه است

یه مرد مطلقه که یه دختر کوچولو داره ازم خواستگاری کرده



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ازدواج مجدد (۷۴ مطلب مشابه) ازدواج با مردی که قبلا ازدواج کرده (۲۸ مطلب مشابه)