سلام
من سوال داشتم از آقایونی که تجربه طلاق دارند . وقتی در ازدواجتون شکست خوردید و طلاق گرفتند چه حسی داشتید؟ احساس بدبختی و ناراحتی زیاد داشتید یا راحت با قضیه کنار اومدید؟ یا از همه زنا و ازدواج متنفر شدید؟
من یک خواستگاری دارم که جدیدا طلاق گرفتند و الان آمدن خواستگاری من! این آقا همکار من هستند البته فقط یک ماه هست که همکاریم و زیاد باهم در ارتباط نبودیم پس فکر نکنید عاشقم بود یا طلاقش بخاطر من بود!!! از طلاقش هم کمتر از یکماه میگذره! و حالا خاستگار من هستند...
من فکر میکردم آدما بعد از طلاق نیاز به فرصت دارن تا خودشونو پیدا کنند و حداقل تا دو یا سه سالی وقت لازم دارند برای شروع زندگی جدید!

آیا اشتباه فکر میکردم؟ شایدم خانما اینجور هستند و آقایون خیلی راحت با قضیه کنار میان! نظر شما چیه؟
چطور میشه یک آقا بعد از یک شکست ازدواج بلافاصله دوباره بخواهد زندگی جدیدی شروع کند! از او پرسیدم و گفت مشکلی نداره و با قضیه کنار آمده، تحقیق هم کردیم و فهمیدیم گناه از تقصیر از خانمش بود که طلاق گرفتند و این آقا مرد خوب و مهربونیه .
حالا بنظرتون اگه باهاش ازدواج کنم ممکنه هنوز فکرش پیشه زن قبلیش باشه یا من را با اون مقایسه کنه؟!
خواهش میکنم راهنماییم کنید مخصوصا آقایونی که این تجربه را دارند


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ازدواج با مردی که قبلا ازدواج کرده (۲۸ مطلب مشابه)