سلام

میخواستم اقایونی که از همسرشون جدا شدن حالا به هر دلیلی خواست خودشون یا خواست خانم  جدا شدن بفرماییند که در ازدواج مجددشون ایا دچار حساسیت بیشتر شدن ؟

و اینکه خوب بعضی اتفاقات بین زن و شوهر  وقتی برای اولین بار باشه حس قشنگی وجود داره. ایا تونستن به همسر دومشون اون حس قشنگ رو بدن ؟

خانمی توی یه پستی گفته بودن بعد از عقد وقتی با شوهر شون تنها شدن انقدر براشون لذت داشته که بعد از دوازده سال هنوز خاطرشون مونده.

ببینید اخه من خواستگاری دارم که ایشون از خانمشون جدا شدن راستش من به ایشون علاقه دارم و ایشون جدا از این مورد  تمام معیار های من رو دارن.  اما همه به من میگن از نظر احساسی اذیت میشی .

بالای بیست و پنج سنم هست و از نظر تحصیلات و خانواده و مالی خدا رو شکر در وضعیت خوبی هستم . همه به من میگن چرا میخوای زن یه مرد بشی که قبلا  با یه نفر دیگه رابطه داشته ؟

اما من میگم خوب پسر مجرد هم ممکنه صیغه کرده یا دوست دختر داشته . بخدا من با اینکه خیلی تو اجتماع بودم اما با پسرا دوستی ساده هم نداشتم حالا به این دلیل هم باز خانواده میگن  نه .

اما خودم بیشتر لحظه های با هم بودن و عاشقانه ها برام مهم هست که اگر بهم بگه دوستت دارم عزیزم من با خودم نگم این این حرفها رو  قبلا به کسی دیگه گفته.

لطفا خانم هایی که در شرایط من ازدواج کردن هم نظر بدن ممنون میشم  .


مرتبط :

خواستگاری دارم که قبلا در دوران عقد جدا شده

خواستگاری دارم که یک ماه قبل طلاق گرفتند

می خوام با مردی که قبلا ازدواج کرده ، ازدواج کنم

یک مرد مطلقه با دختر ازدواج کنه یا زن مطلقه؟

خواستگار مطلقه ای دارم که حضانت بچه ش رو به مادرش واگذار کرده

یه مرد مطلقه که یه دختر کوچولو داره ازم خواستگاری کرده

ازدواج دختر با مرد مطلقه


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه) ازدواج با مردی که قبلا ازدواج کرده (۲۸ مطلب مشابه)