سلام

لطفا دوستانی که تجربه ی زندگی با مرد طلاق گرفته داشتند پاسخ بدن. آقایی که قصد آشنایی و ازدواج باهاش رو دارم 33 سالشه، در دروان عقد از همسرشون جدا شدن، علتش هم به گفته ی خودش این بود که نامزدش حرف گوش کن نبود و دائم به دهان مادرش نگاه میکرد و نظر خواهی میکرد و کلا شخصیت آبرو ریزی داشت.

میخوام بدونم احیانا چه مشکلاتی قبل و بعد ازدواج وجود داره؟ جلسه ی خواستگاری تون چطور گذشت؟ 

از طرفی وقتی برای تحقیق به نامزدش زنگ زدم خیلی عصبی بود و گفت حاضر نیست اطلاعاتی بده و برم از بقیه تحقیق کنم !


مرتبط:

می خوام با مردی که قبلا ازدواج کرده ، ازدواج کنم

خواستگاری دارم که مطلقه است

ازدواج دختر با مرد مطلقه

خواستگاری دارم که قبلا در دوران عقد جدا شده



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ازدواج با مردی که قبلا ازدواج کرده (۲۸ مطلب مشابه)