من میخواستم در مورد یه موضوعی باهاتون مشورت کنم. اونم ازدواج با کسی هست که قبلا مثلا تو دوران عقد جدا شده با یه شخصی که مجرده، و اینکه تا حالا به چنین موضوعی برخورد نکرده بودم و حالا که بهم پیشنهاد شده و ایشون به دلم نشسته دوست دارم نظر بقیه رو هم بدونم، که خوبه یا نه یا چه مشکلاتی به همراه داره و غیره.

در حال حاضر برام یه موضوع غیرممکنه چون تو ذهنم هیچ پیش زمینه نداشتم که یک روز ممکنه چنین شخصی سر راهم قرار بگیره، شاید هزاران موضوع در مورد ازدواج های موفق و ملاک ها خوندم این یکی رو اصلا فکرش رو هم نمیکردم، هیچ اطلاعی ندارم، ذهنم هیچ جوابی نمیده که چیکار کنم.

همیشه فکر میکردم که مثلا یکی مثل خودم میاد سمتم نه پسری که دوران عقد جدا شده، دلیل جداییش الان طبق چیزهایی که گفته شده قانع کننده است، منتها از کجا مشخصه راست بگه، حالا ایشون همه ش به من میگن صبر کن بیشتر بشناس منو وقت بیشتر میذاریم و ...، منتها من خیلی ترس و اضطراب دارم. 

لطفا بقیه نظرشون رو بگن.

مرتبط:

تجربه زندگی با مرد مطلقه

می خوام با مردی که قبلا ازدواج کرده ، ازدواج کنم

خواستگاری دارم که مطلقه است

ازدواج دختر با مرد مطلقه

خواستگاری دارم که قبلا در دوران عقد جدا شده


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه) ازدواج با مردی که قبلا ازدواج کرده (۲۸ مطلب مشابه)