سلام

شما عزیزان خانواده برتر، همیشه تو هر زمینه ای که سوال داشتم کمکم کردین، یا به طور مستقیم (که پست گذاشتم) یا غیر مستقیم که از وبلاگ سرچ کردم، این بار هم، اگه میشه، لطف کنید و من رو راهنمایی کنید.

من خودم، یه دختر مذهبی هستم، البته خشک مذهب نیستم، همیشه، دلم میخواست که همسرم، یه مرد مومن و با خدا باشه، تو بعضی از اطرافیان میدیدم که همسرشون، مرد خوب و مومنی (حتی یه مورد هم تو کامنت یکی از دوستان، تو یه پستی دیدم ک نوشته بودن همسرشون مومن و حتی نماز شب خون) ولی زیاد به همسران شون احترام نمیذارن، یا یه سری اخلاق های بد دیگه دارن، یا احساساتی نیستن و ابراز علاقه به همسرشون رو مسخره میدونن ...

حالا سوال منی که تا الان، معیارم، مومن و با خدا بودن طرفم هست؛

_ از کجا متوجه بشم که همسرم از این جور اخلاق ها نداره؟

_ از کجا متوجه بشم خشک مذهب نیست؟

سوال من بیشتر  از آقایون هست، این جور افراد چه ویژگی هایی دارن؟، من چه ‌جور سوالاتی و ازشون بپرسم تا متوجه بشم، این طوری هستن یا نه؟

ممنون


مرتبط با شناخت پسر مورد علاقه و خواستگار:

از چه راه هایی بفهمم خواستگارم شکاک هست یا نه؟

چه جوری میشه از سالم بودن یه پسر مطمئن شد؟

چطور بفهمم که پسر مورد علاقه م خلق و خوی دخترونه داره یا نه؟

چرا رفتار پسر مورد علاقه م نسبت به من سرد شده؟

چطور درجه عصبانیت خواستگارم رو بسنجم؟

چطوری می تونم بفهمم که پسر مورد علاقم شکاکه یا نه؟

دست به جیب شدن پسر در دوران آشنایی قبل از ازدواج

آداب بیرون رفتن در مرحله آشنایی قبل از ازدواج چیه؟

چطور باید حلال یا حرام خور بودن خواستگار رو تشخیص بدیم؟

چطوری میشه فهمید یه پسر احساساتی هست یا نه؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
رفتارشناسی پسران برای ازدواج (۶۸۷ مطلب مشابه)