با سلام خدمت دوستان عزیز

پسری 23 ساله هستم که یه برادر بزرگتر دارم که چند سال با من اختلاف سنی داره، من عاشق یه دختر خانوم شدم که فامیل نیستن ولی از نزدیکان هستن، ایشون 21 سالشونه، هم من هم داداشم در حال حاضر شرایط ازدواج رو نداریم، از طرفی این دختر خانوم هم نجیب و پاک هستن.

من تا حالا با کسی دوستی هم نداشتم چه برسه به...، ولی داداش من دقیقا برعکس منه، شرایط جفت مون تقریبا یکیه تا حدودی، البته فقط فرق مون در اینه که من درونگرام و داداشم برونگرا، تا اونجایی هم که من اطلاع دارم اون خانوم هم درونگرا هستند و اینکه بنده خدمت نرفتم.

روزی نشد، جایی نشد من به ایشون فکر نکنم، وقتی هم که همدیگه رو میدیدیم با لبخند برخورد میکردیم، اما هرگز نشد با هم گرم بگیریم (فقط در حد احوال پرسی) خدا شاهده تو تنهایی چقدر شب ها اشک میریختم به خاطرشون ولی الان ماجرا فرق کرده.

ماجرا از این قراره هیچ وقت هیچ کس از علاقه من به این خانوم باخبر نشد، چون میدونستم شرایطش رو ندارم رفتم پی مدرک گرفتن از فنی و حرفه ای تا بتونم در آینده مشغول کار بشم و بتونم دست پر به خانوم ابراز علاقه کنم، حتی شماره و اینستاشون رو قبل اینکه کسی متوجه بشه پیدا کردم ولی رو نکردم.

تا اینکه مادرم به داداشم پیشنهاد داد که فلانی دختر خیلی خوبیه، خیلی خانواده خوبی دارن، حتی شماره ش رو هم داد بهش و اون رفت پیش رفیقاش با هم تصمیم گرفتن که این داداش مون به خانوم بگن از علاقه شون، با اینکه من میدونم ازدواج بکن بود حداقل شرایط رو فراهم میکرد، بعد ازدواج میکرد.

چون 30 سالشونه هنوز بیکارن، این منم که میدونم همه ش هوسه، چون میدونم چه جور آدمیه، از همه بیشتر از دست مادرم دلگیرم که این چه حرکتی بود که زده، خلاصه پیام داد و دختر خانوم رد کردن و یه سری صحبت کردن که بنده اطلاعی ندارم ولی میدونم رد کردن، ولی تعجبم اینه چرا ایشون رد کردن باز داداشم کوتاه نیومده، پی گیره، حتی به منم گفت که داره ناز میکنه تا 1 هفته دیگه دست و پاش شل میشه، با اینکه رد کردن و دیدن باز پیگیره بلاک شون نکرده؟

واقعا سواله واسه م، من باید چیکار کنم؟، سکوت کنم ببینم چی میشه؟، یا اینکه برم به دختر خانوم کل ماجرا رو بگم؟، یا هر اتفاقی افتاد واگذارشون کنم به خدا؟، چون اگه 1 درصد بهم علاقه داشت منتظرم میموند، من واقعا هم ناراحتم هم عصبی، چون چند روز پیشم دیدم شون فقط نگاه عصبی به ایشون داشتم، ایشون هم فقط نگاه میکردن، خیلی سرد ...

ممنون میشم اگه راهنمایی کنید.


مرتبط:

از یه دختر خوشم اومده، اما کلی مشکل سر راهم هست

19 سالمه، به دختر همسایه علاقمند شدم، چکار کنم؟

از یکی از همکلاسی هام خوشم میاد اما پیش نیاز های ازدواج رو ندارم

عاشق شدم ولی سربازی نرفتم، شغل خوب هم ندارم

قصد ازدواج دارم اما درآمدی ندارم

خانواده فشار میارن ازدواج کنم اما شغل ثابتی ندارم



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه) درد دل های پسران (۹۷ مطلب مشابه)