سلام دوستان

دختری بیست و خورده ای ساله ام که ظاهر و هیکل زیبا و خوبی دارم اما مشکل اینجاست که پلک یکی از چشم هام یکم افتادگی پیدا کرده.

از اواخر راهنمایی احساس کردم چشمم اینجوری شده وگرنه قبل از اون هیچ ایرادی نداشت. اونقدر این موضوع برام عذاب آور شده که دیگه حتی دوست ندارم عکس بندازم. دوست ندارم با کسی چشم تو چشم شم.

حتی به فکر عمل کردن هم افتادم اما چشم پزشکم گفت نیازی نداره. اما وقتی تو آینه خودم رو میبنم کاملا افتادگی پلکم رو تشخیص میدم و حتی چند نفر هم اینو بهم گفتن .

پیش دکتر طب سنتی رفتم و اون گفت شاید از سینوزیت باشه یه مدت برای درمان سینوزیتم اقدام کردم ولی افتادگی پلکم بهتر نشد.

وقتی آدمایی رو میبینم که تو عکساشون زل زدن به دوربین و چشم هاشون  کلی میگم خوش به حالشون کاش منم میتونستم اینقدر بیخیال به دوربین خیره بشم.

من چشم هام ضعیفه اما فکر نکنم دلیل ضعف چشم هام باشه چون خیلی ها چشم هاشون ضعیفه اما اینجوری نیستن و حتی اگه دلیل این باشه من نمیتونم چشم هامو قوی کنم.
دوستان راهی برای درمان میشناسید؟ من نمیدونم حتی تشخیص اون دکتر درست بوده یا نه، اما اگه خواهشا هر کدومتون تجربه مشابه منو داشتید میشه با من اینجا در میون بذارید و ممنون میشم راه درمان رو بهم بگید.

ممنون از همگی ان شاء الله همیشه چشم هاتون سالم بمونه.


پیشنهاد :

کسی هست که با مشکل چروک دور چشم مواجه شده باشه ؟

تجربیات شما در مورد رفع چروک زیر چشم

تیرگی زیر چشمم داره کلافم میکنه

گودی و سیاهی زیر چشم چطور درمان میشه؟

من خانمم و تیرگی دور چشم دارم


پرکاربردترین پست های خانواده برتر :

بهترین درسی که می تونید به یه نوجوان بدید چیه؟

بهترین درسی که در عمرتون گرفتید چی بوده؟

اگه پسری رو در رو ازم خواستگاری کرد چی بگم؟

چیکار کنیم که خواستگار بیاد برامون؟

چگونه آراسته تر و خوش تیپ تر به نظر برسیم؟

چطور خودارضایی و اعتیاد به فیلم های مستهجن رو برای همیشه ترک کردم

چی میشه که بعد از یه مدت عشق کمرنگ میشه و بعد از بین میره؟

انواع برخورد با غریزه ی جنسی در دوران مجردی

من زنم، مردهای هیز و خانم های بدحجاب رو حلال نمی کنم

چکار کنیم که ظاهر همسرمان را با دیگران مقایسه نکنیم؟

مجردها، به جای سرکوب میل جنسی، آن را مدیریت کنید

روش کسب شناخت قبل از ازدواج

چیکار کنم شوهرم بهم وابسته بشه؟

متن سخنرانی های سمینار ازدواج موفق دکتر فرهنگ

پرکاربردترین پست های خانواده برتر :

بهترین درسی که می تونید به یه نوجوان بدید چیه؟

بهترین درسی که در عمرتون گرفتید چی بوده؟

اگه پسری رو در رو ازم خواستگاری کرد چی بگم؟

چیکار کنیم که خواستگار بیاد برامون؟

چگونه آراسته تر و خوش تیپ تر به نظر برسیم؟

چطور خودارضایی و اعتیاد به فیلم های مستهجن رو برای همیشه ترک کردم

چی میشه که بعد از یه مدت عشق کمرنگ میشه و بعد از بین میره؟

انواع برخورد با غریزه ی جنسی در دوران مجردی

من زنم، مردهای هیز و خانم های بدحجاب رو حلال نمی کنم

چکار کنیم که ظاهر همسرمان را با دیگران مقایسه نکنیم؟

مجردها، به جای سرکوب میل جنسی، آن را مدیریت کنید

روش کسب شناخت قبل از ازدواج

چیکار کنم شوهرم بهم وابسته بشه؟

متن سخنرانی های سمینار ازدواج موفق دکتر فرهنگ


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
تجربیات پزشکی (۳۲۲ مطلب مشابه)