سلام

ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت بانوی دو عالم ،حضرت زهرا (س)

متن ارسالی من حاوی یک اتمام حجت هست. من کسی هستم که مورد ظلم قرار گرفته. اومدم اینجا پست بذارم و از ظالمان به حق خودم شکایت کنم و اونا رو به وجدان شون قسم بدم که دست از ظلم بردارند. اگه توبه کردند و دست برداشتند که من به سهم خودم می بخشم شون و براشون آرزوی بهترین ها رو دارم اگه در مقابلم جبهه گرفتند و بهانه آوردند و توهین کردند ، چون مظلوم هستم و واقعا قدرتی تو این دنیا ندارم جواب شون رو نمیدم فقط واگذارشون می کنم به حضرت زهرا شهید مظلومه ی این روز ها.

من یک انسانم .خدای بزرگ به سرم منت گذاشت و از روح خودش به من دمید. خدا خودش تو قرآن گفت ما شما رو به بهترین صورت ،صورت گری کردیم.من هم معتقدم خدا منو به بهترین وجه خلق کرده و من عاشق جز جز خلقتم هستم. من از غرور حرف نمی زنم از شکر گذاری حرف می زنم. به نظر من همه ی ما باید از خدا بابت چهره مون ممنون و سپاسگزار باشیم چون هر کدوم از ما رو به بهترین وجه خلق کرده.

خداوند مخلوقاتش رو متفاوت خلق کرده. یکی چشماش سیاهه یکی چشماش عسلیه یکی آبی یکی سبز یکی طوسی. یکی قدش بلنده یکی کوتاه یکی متوسطه یکی پوستش سفیده یکی سبزه یکی سرخ و یکی زرد .ما مثل جعبه ی مداد رنگی هستیم با هفت میلیارد ( به تعداد ادم های کره ی زمین ) رنگ مختلف .همه ی رنگ ها زیبا هستند و خلقت با همین تنوع زیبا شده.

 

خدای خالق من ما زن ها رو جاذب و مرد ها رو مجذوب آفرید. مرد ها بصری آفرید و تحریک اونا رو از راه چشم شون قرار داد تا انگیزه ای بشه واسه ادامه ی نسل بشر.

خدا به خانم ها امر کرد حجاب شون رو رعایت کنند تا به خوبی شناخته بشن و مورد آزار قرار نگیرند و به آقایون امر کرد نگاه شون رو کنترل کنند و به نامحرم نگاه نکنند.

اما امروز تعدای از خانم ها حجاب شون رو رعایت نمی کنند و تعدادی از آقایون هم چشمان شون رو کنترل نمی کنند. هر دو تاشون گناه کارند و باید در درگاه الهی پاسخگو باشند.

من یک زنم . و پیش از زن بودنم یکی از اون رنگ های جعبه ی بزرگ آفرینشم. من مسلمانم .خدا به ما امر کرد از یک سنی به بعد حجاب رو رعایت کنیم. من هم این کار رو کردم. نه در ظاهر که خدای من شاهده در باطن. من از این نظر موجود بی آزاری در دنیا بودم. خدا به ما امر کرد ازدواج کنیم و من هم وقتی فرصتش پیش اومد با کلی سلام و صلوات ازدواج کردم. خدا امر کرد تو خونه بی حیا و بیرون خونه باحیا باشم. تو خونه واسه شوهرامون آرایش کنیم لباس باز بپوشیم و به خودمون برسیم. پیشتر از این امر کرده بود تمیز و نظیف باشم. من هم به همش در حد توانم عمل کردم. دماغ قلمی نداشتم اما همون چهره رو تا اونجا که در توانم بود خوشگلش کردم البته فقط واسه همسرم.

خدا گفت حجاب گفتم چشم. گفت عفاف گفتم چشم. گفت نظافت گفتم چشم. گفت ازدواج گفتم چشم. گفت به خود رسیدن و رفع نیاز شوهر گفتم چشم.

اما حالا دارم بد جوری ظلم می بینم. شکایتم و به درگاه حضرت زهرا آوردم. میگم خانم یعنی من به عنوان یک انسان حتی شایسته ی داشتن یک عشق پاک نیستم. شایسته ی وفا دیدن نیستم ؟
من ناراحتم. دلم شکسته و صدای گریه هام روی سجاده مو تقدیم حضرت زهرا می کنم و ازش می خوام به حق پسرش تقاص منو و امثال منو پس بگیره. من پیر نیستم بیست و یک سالمه.

تو اوج جوونی ام و همیشه  برای همه ی زن های عالم آرزوم اینه که با عشق زندگی کنند و خوشبخت بشن. اما انگار همه ی زن های عالم که پیش کش همه ی زن های مسلمون که پیش کش همه ی زن های ایران این رو برای من نمی خوان که هیچ بلکه عکسشو می خوان .

اونا به بهانه ی گرمی هوا، به بهانه ی کم بودن شوهر و خواستگار (انگار نه انگار که یکی از عواملش بدحجابی خودشونه)، به بهانه ی خوش تیپ بودن واسه دل خودشون، به بهانه ی تربیت خانوادگی شون، به بهانه ی عقده به دل داشتن از مذهبی ها، به بهانه ی اختلاس آقایون ژن برتری و به بهانه ی گرونی و بیکاری ، فرجام و برجام دارن بدحجابی می کنند و در آخر میگن به تو چه!!!

انگار یادشون رفته دست بالای دست زیاده. من یک دختر ساده هستم .

آهای تویی که به من می گی بدحجابی من به تو چه ؟

آهای تویی که تو خیابون کارناوال زیبایی و جذابیت راه انداختی و میگی به شوهرت بگو نگاه نکنه ؟

آهای تویی که کورس رقابت پلید راه انداختی و توش شرکت می کنی سر قاپیدن قلب مردا

آهای تویی که تا شکایت می کنیم میگی عرضه داشته باش تو خونه به خودت برس

آهای چش قشنگ ابرو کمون سینه بزرگ

آهای کمر باریک لب قلوه ای مو رنگ کرده دماغ قشنگ

حواست هست از تو خوشگل ترم هست؟!

همون جور که به من زور میگی که آزادی من تو ربط نداره، حواست هست که کلی از تو خوشگل تر و اوپن ترم هست ؟!

یه وقت شاکی نشی که بهت خیانت شده، چون دختر مردم که نمی تونه خوشگلیش رو بخاطر تو بپوشونه، شوهرت باید نگاه نکنه و تحت تاثیر قرار نگیره، خانم بدحجاب هر چی می خوای به من بگی تصور کن خوشگل تر از تو بهت بگه. چه حالی میشی؟

و اما تو ،

تو مرد هیز و چشم چرون

تویی که نگاهت تو خیابون و رستوران و سینما و پارک و دانشگاه و سر کلاس و مغازه و فروشگاه و مهمونی دنبال دید زدن دختر مردمی

تویی که منکر می شی نگاه کثیف و گناه آلوده تو به زن و دختر مردم

تویی که به زنت ظلم می کنی

می بریش رستوران و حواست به میز بغلی هست که اون دختر خانوم راحت شالشو انداخته با هفت قلم آرایش

تویی که وقتی زنت حرف می زنه حواست نیست

تو یی که خط نگاهت دنبال ناموس مردمه

تویی که تو ذهنت حسرت دخترای اون بیرونو می خوره

تویی که دائم همسرتو با اونا مقایسه می کنی

تویی که رو بنده و مخلوق خدا عیب می ذاری و دماغشو با دماغ اونا چشماشو با چشم اونا مقایسه می کنی

تویی که حتی اگه زنت حوری هم باشه و تو خونه به خودش برسه وقتی اگه بیرون با حجاب کامل باشه و از خیلی از اون جلف ها قشنگ تر باشه باز چشمات دنبال اوناست

تویی که حیف زنی

تویی که دل می شکنی

تویی که چون مردی حق داری سمت خوشگلی بری

تویی که خدایی نکرده غذات سرد بشه یا نیاز جنسی با تاخیر رفع بشه یا خدایی نکرده آرایش زنت به دلت نشینه یا خدایی نکرده زنت از دستت دلخور بشه حق مسلم خودت می دونی بری گناه کنی و بهش میگی باید حواست جمع باشه من به گناه نیفتم

حواست هست هیزی و چشم چرونی گناهه.

ناجوانمرد ، دین راه صیغه رو باز گذاشته قبول، اما تو که دم از دین مداری می زنی آیه ی قران رو خوندی به شرط رعایت عدالت

اگه رعایت عدالت ساده بود الان آیت الله های بزرگ همه چند زنه بودند، ناجوانمرد ، صیغه حلاله قبول ، اما هیزی و چشم چرونی چی؟، کدوم یک از مردانی که به زن شون خیانت می کنند پنهان کاری نکردند؟، اگه کارشون درسته چرا نمیان برن به مادر و خواهرشون بسپرن براشون زن دوم بگیرن؟، چرا از راه هیزی زن انتخاب می کنند. صیغه اش حلاله، باشه اما شیوه ی خواستگاری سراسر گناهش چی؟

اگه اون دختر بی حیا سر و تنش رو عریان نکنه و کر کر نخنده و قربون صدقه ی شوهر مردم نره و اون مرد هیز چشم چرونی نکنه و گوش به حرف قربون صدقه های اون خانوم غریبه و نامحرم نده و با بهانه ی مشورت اونم با نامحرم باهاش ارتباط اولیه نگیره آیا به صیغه و ازدواج دوم و رابطه نامشروع ختم می شه ؟

من شما مردهای هیز و اون زن های بدحجاب رو حلال نمی کنم. واسه دزدیدن چند دقیقه توجه شوهرم گرفته تا چند ساعت درگیر کردن ذهنش، من مظلومم، از یه طرف من باید به مردَم التماس کنم گناه چشم چرونی رو نکن، از طرف دیگه به اون خانوم های بدحجاب التماس کنم که بدحجاب و بی حیا نباشند. 

همون طور که نمی پسندند حتی لجظه ای شوهرشون توجه ش به خانم دیگه ای باشه برای من که بهشون از این نظر ظلم نکردم هم نپسندند . 

اما اونا در جواب میگن ؛

به تو چه ؟ هر کسی آزاده اون جور که می خواد باشه اما تا نوبت به خودشون می رسه میگن آزادی حد داره .

چقدر زن بدحجاب تو جامعه داریم که از هیزی شوهرش می ناله در حالی که خودش داره باعث هیزی شوهر های مردم میشه؟

چقدر زن بدحجاب خیانت دیده داریم که میگه دختره زیر پای شوهرم نشست در حالی که خودش از همون زناست واسه شوهر مردم .

چی شد به تو که رسید بد شد؟، بد نخواه برای کسی تا خدا برات بد نخواد، من یک دختر زشت نیستم، دوست ندارم بهم توهین بی جا کنند و بگن بیچاره اومده التماس می کنه. منم اگه می خواستم می تونستم با چهره ای که خدا بهم داده از مرد همسایه مون که زنش بدحجابه اما از من مسن تر و قیافه اش از نظر مردم پایین تره بگیر تا خیلی های دیگه رو از راه به در کنم و بگم دوست دارم شیک باشم!

پس اینجا برای گدایی نیومدم، اومدم بگم خانم بد حجاب و آقای هیز، حق الناس رو دوشته، ازت نمی گذرم.

حساب ما با اون دسته ظالم با حضرت زهرا (س)

 

مرتبط با چشم چرانی:

 

چرا یه مرد متاهل باید چشمش دنبال خانم های دیگه باشه؟

چرا آقایون اعم از پیر و جوون چشم چران شده اند ؟!

آیا شوهر چشم چرون نصیبم میشه ؟

چطور میشه تشخیص داد یه مرد چشم چرونه یا کنجکاو ؟

تاثیر چشم چرانی در وفاداری به همسر

چشم چرانی و راه نجات

کنترل چشم و نگاه نکردن به نامحرم چه فوایدی برای مردها داره ؟‌

سوال از خانم ها در مورد سختی کنترل چشم در مردان

چطور نگاهم رو توی یه شهر پر جمعیت کنترل کنم؟

 

مرتبط با بدحجابی:

 

دید خانم های متاهل نسبت به خانم های بد حجاب و با حجاب

اثرات زنان بد حجاب روی مردان متاهل مذهبی

با حسادت های بی جا، زندگی رو به خودم و شوهرم زهر کردم

خانمم ازم می خواد که به رابطه ی گرم اون با نامحرم ها عادت کنم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه) مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) مسائل اجتماعی روز جامعه (۶۳۴ مطلب مشابه) مسائل زنان (۱۸۵ مطلب مشابه) مطالب کاربران (۸۹۱ مطلب مشابه)