سلام

همه ی کسانی که از لحاظ جنسی سالم هستند با مساله فشار جنسی دست به گریبانند . در این مطلب می خوام در مورد این که مجردها با فشار جنسی چه برخوردی می تونن داشته باشند مطالبی رو عرض کنم .

وقتی بحث ترک خودارضایی و مضرات اون به میون میاد عده ای میگن سرکوب میل جنسی ضرر داره . این نظر نیاز به توضیح و رفع ابهام داره .

یه پسر یا دختر در مواجه با غریزه ی جنسی سه نوع واکنش می تونن نشون بدن :

1 – از طریق حلال و یا خدای نکرده حرام ، خودشون رو ارضاء کنن .
عده ای هستند که به خاطر گناه بدون راه های حرام و نبود امکان ارضای حلال و یا عدم تمایل به استفاده از راه های حلال ، راه های دیگه ای رو انتخاب می کنن که در ادامه خدمت شما عرض می کنم .

2 – سرکوب میل جنسی
سرکوب میل جنسی یعنی چه ؟ فرض کنیم یه دختر یا پسر نمیخواد ورودی هاش رو کنترل کنه و راه رو برای ورود انواع و اقسام تحریکات چشمی ، فکری ، شنوایی  و ... باز گذاشته .
چنین کسی اگه نخواد خودارضایی کنه کار بسیار سختی در پیش داره . به طور مداوم تحریک میشه و خودش رو کنترل می کنه . خب چنین کسی تا کی می تونه مقاومت کنه . یا به گناه می افته یا این که حداقل از لحاظ روحی افسرده میشه . به این میگن سرکوب میل جنسی که به هیچ وجه توصیه نمیشه .
اما راه سومی هم هست !

3 – خارج کردن مسائل جنسی از اولویت های زندگی
قبلا بارها این توصیه رو به دوستان کردم . بهترین روش برای کسانی امکان ارضای حلال میل جنسی رو ندارن همینه . مختص مجردها هم نیست . متاهل ها هم گاهی آگاهانه یا ناآگاهانه از این روش استفاده می کنن . متاهل ها به قول معروف چشم شون رو درویش می کنن تا به همسرشون حتی در حد یه نگاه به نامحرم خیانت نکنن .

خارج کردن مسائل جنسی از اولویت های زندگی یعنی چه ؟!
خدا به ما اختیار عمل داده . کنترل چشم ، فکر ، گوش و ... هر کسی دست خودش هست یا نیست ؟! بنده میرم تو خیابون ، این اختیار رو دارم که به تحریکات موجود ! نگاه بکنم یا نکنم . کسی نمیاد به زور سر بنده رو بالا بگیره ، چشمام رو هم باز کنه و مجبور کنه که فلان خانم یا آقای بد پوش رو نگاه کنم .

کسی چنین قدرتی نداره که بنده رو مجبور کنه به او صحنه ای که دیدم فکر کنم ، در ذهنم اون صحنه رو پرورش بدم ، اندام اون رو به یاد بیارم ، در ذهنم با اون فرد ... !!!

مسائل جنسی رو از اولویت های زندگی خارج کردن یعنی این که نباید خودم رو با نگاه کردن به صحنه های محرک و ... تحریک کنم و بعد بقیه رو لعنت کنم که چرا امکان ازدواج نیست ؟ ، چرا وضع خیابون ها این طوریه ؟ چرا فلان سایت بسته نیست ؟ چرا ... ؟!

خب بنده مطمئنم که تا چند سال آینده امکان ازدواج کردن رو ندارم ، از طرفی می دونم که غریزه ی جنسی خیلی قویه ، اگه بخوام وقتم رو صرف مسائل جنسی بکنم بهم سخت میگذره ، بهتر نیست نرم سراغ مسائلی که تحریک کننده هستند ؟!

بذارید یه حرف تکراری بزنم !

کسانی هستند که موفق شدند خودارضایی رو با همین روش به حاشیه بردن مسائل جنسی ترک کنند . بعد از مدتی نگران سلامت جنسی خودشون میشن ! میگن منی که تا چند مدت پیش به راحتی تحریک میشدم و کارم به خودارضایی می کشید الان خبری از اون تحریک ها نیست ! نکنه بلایی سرم اومده ؟!

خیابون ها که همونه ، حتی گاهی ناخودآگاه در سایت های مختلف عکس های بدی می بینم ولی مثل سابق فشاری بهم وارد نمیشه ! جریان چیه ؟!

جریان اینه که مدتی خودشون رو از عوامل تحریک کننده دور نگه داشتند ، اگه تحریک میشدن تحمل می کردند ، خیال بافی جنسی نمی کردند و ... .

یاد گرفتند که اگه یه صحنه ی تحریک کننده دیدند اونو همون جا دفن کنن و در ذهن شون اون صحنه رو پرورش ندن . همین تکنیک براشون عادت شده ، ممکنه گاهی در نگاه اول صحنه های بدی رو مشاهده کنن ولی تحریک نمیشن !

نکته همین جاست که بعد از نگاه اول فکرشون رو کنترل می کنن وگرنه همین افراد اگه مثل سابق خیال بافی جنسی بکنن بازم برمیگردن سر خونه اول !

بنابراین به دوستان مجردی که امکان ارضای حلال غریزه ی جنسی رو ندارن ، بازم توصیه می کنم که مسائل جنسی رو از اولویت های زندگی شون خارج کنن تا بتونن یه زندگی عادی داشته باشن . به جای سرکوب غریزه جنسی که مضر هستش ، غریزه ی جنسی رو با کمی تلاش و تحمل به حاشیه ببرن .

موفق باشید


برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد روش های کاهش فشار جنسی مطالب زیر را بخوانید ...

مجردها، به جای سرکوب میل جنسی، آن را مدیریت کنید

نحوه مدیریت سریع و بدون آزار فشار جنسی

دختری هستم که انرژی زیادی رو صرف کنترل فشار جنسی می کنم

آه و فغان های ناشی از فشار جنسی رو نتونستم باور کنم

فشار جنسی بسیار زیادی روم هست

تکلیف پسری که از شدت فشار روحی و جنسی به ستوه اومده چیه ؟

بعد از ترک خودارضایی ، دیگه فشار جنسی ندارم

راحت بگم دارم از فشار جنسی میترکم

با فشار جنسی دوران مجردی باید چکار کرد ؟

راز موفقیت شما در کنترل میل جنسی چیه ؟

چیکار کنم که بتونم میل جنسی خودم رو کنترل کنم ؟


بحث در مورد دارو و تغذیه برای کاهش فشار جنسی ...

استفاده از دارو برای کاهش میل جنسی

معرفی داروی گیاهی برای کاهش میل جنسی

داروی گیاهی برای افزایش میل جنسی خانمها

بررسی تاثیر تغذیه روی میل جنسی در انسان


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه) مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) مطالب محسن نجفی (۱۴۰ مطلب مشابه)