سلام دوستان

پسری هستم 30 ساله مجرد از شیراز . خواهری دارم  27 ساله که در خانه بسیار تندخو و بد اخلاق هست و دست به سیاه و سفید نمیزنه و پدر و مادرم رو به شدت تحت فشار روانی گذاشته در حدی که پدرم فشار خون گرفته و مادرم ناراحتی قلبی پیدا کرده.

در خانه اخلاقش تند و بی ادبانه است و با اینکه سنش داره نزدیک میشه به 30 اجازه نمیده خواستگار بیاد براش و کلا منزوی شده و حتی ناهار و شام رو هم تو اتاق میخوره و جالبه که رشتش هم روانشناسی هست.

اگر راه حلی دارید ممنون مشم راهنمایی کنید.

مرتبط:

خدا کنه زودتر ازدواج کنم تا بی ادبی های خواهرم رو نبینم

از دیدن خواهرم حالم بد میشه

با خواهرم که دنبال دعوا میگرده چکار کنم ؟

دیگه از دست مامانم و خواهرم خسته شدم!

چه کار کنم خواهرم حرف گوش کن بشه

متاسفانه خواهرم الگو های خوبی رو انتخاب نکرده

خواهرم میگه نه دانشگاه رو دوست دارم نه رشتمو و نه این دنیا رو...

خواهرم فکر میکنه بجز خودش بقیه هیچ چیز نمیفهمن

خواهرم آرزوی بدبختی منو داره

احساس می کنم خواهرم دوباره ارتباط تلفنی مخفیانه داره

خواهرم با دو نفر از همکاران مردش که متاهل هستند چت میکنه

با خواهرم کمی اختلاف فکری دارم

مشکل خواهرم چیه چیکار باید بکنم ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
تعامل با خانواده (۵۱۹ مطلب مشابه)