سلام 

میخوام درد و دل کنم، اگه نکنم واقعا از غصه خوردن میترکم، ماجرا اینه که خواهر کوچیکترم خیلی زیاد بی ادب تشریف داره و حرمت بزرگتر از خودش رو حفظ نمیکنه و از این زبون تلخ و گزنده ش در امان نیستم.

من به بابام گفتم موقعی که بچه بود که این رو این جوری لوس و ناز نازی بار نیار، شخصیتش از موقعی که بچه هست شکل میگیره، بهم گفت وقتی بزرگ بشه حل میشه و مودب تر میشه ولی اصلا بعد خوب نشد اتفاقا بدتر شد، و به بابام یه روز گفتم که اون موقعی که بچه بود بهتون گفتم این طوری اینو بار نیارین بعدا برای خودتون مشکل میشه و بعد بابام میگه تو به خاطر مریضی فشار خون من و مریضی قلبی مادرت کوتاه بیا.

خب الان من تا کی میتونم به خاطر خونواده خودم کوتاه بیام و بذارم اون این طوری برخورد کنه ؟! همیشه بابام بین اینو و من فرق قائل میشه، از این فرقی که بین ما میذاره واقعا خسته شدم، جلوی دیگران از دست زبونش در آرامش نیستم، از اون ور میخوام منم بی ادب باشم مثل خودش رفتار کنم ولی یاد حرف پدرم میوفتم که گفت تو بزرگتریی باید کوتاه بیای، آخه چرا همیشه بزرگترها باید کوتاه بیان ، چرا کوچکترها نباید رفتارشون رو اصلاح کنن؟

الان دختر بزرگی شده و اصلا بلد نیست مودب باشه، اصلا هر چی خواسته براش خریدن و لوس شده ، مفهوم پس انداز کردن رو بلد نیست، نمیفهمه آدم تو زندگی باید قناعت کنه تا دستش پیش کسی دراز نشه، مراقب اون زبونش نیست و هر چی دلش میخواد میگه، هر فحشی که شما فکر کنید بلده، من فکر میکنم چون همه چی رو بیش از حد براش فراهم کردن اینقد بی ادب شد و بد حرف میزنه.

با همون پدر ومادرم هم بد حرف میزنه ولی بابام همش عین پروانه دورش میچرخه و ناراحت نمیشه ازش

، واقعا ناراحتم از این رفتار بابام. دعا میکنم یه کیس ازدواج خدا قسمتم کنه که از اینجا برم.


مرتبط:

از دیدن خواهرم حالم بد میشه

با خواهرم که دنبال دعوا میگرده چکار کنم ؟

دیگه از دست مامانم و خواهرم خسته شدم!

چه کار کنم خواهرم حرف گوش کن بشه

متاسفانه خواهرم الگو های خوبی رو انتخاب نکرده

خواهرم پدر و مادرم رو به شدت تحت فشار روانی گذاشته

خواهرم میگه نه دانشگاه رو دوست دارم نه رشتمو و نه این دنیا رو...

خواهرم فکر میکنه بجز خودش بقیه هیچ چیز نمیفهمن

خواهرم آرزوی بدبختی منو داره

احساس می کنم خواهرم دوباره ارتباط تلفنی مخفیانه داره

خواهرم با دو نفر از همکاران مردش که متاهل هستند چت میکنه

با خواهرم کمی اختلاف فکری دارم

مشکل خواهرم چیه چیکار باید بکنم ؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
تعامل با خانواده (۵۱۹ مطلب مشابه)