با سلام و خسته نباشید

من جوانی 20 ساله و دانشجو هستم در طول هفته سه شب از خوابگاه دانشجویی استفاده می کنم و بقیه را در منزل هستم و دارای خواهری هستم که دو سال از من بزرگتر است و کمی با یکدیگر اختلاف فکری داریم .

اما قلبا همدیگر را دوست داریم ، مثلا من همیشه در منزل رکابی می پوشم اما سر این قضیه با هم جر و بحث می کنیم حتی مادرم از ایشان دفاع می کند و توجیه می کنند که این طرز پوشش برای یک جوان مسلمان شایسته نیست اکثر جوانان را در محیط خوابگاه و حتی منزل می شناسم که با این وضع ظاهر می شوند در هیچ جای دین هم نیامده که پوشیدن رکابی ممنوع است ! 

یا به اصلاح سر و صورتم گیر می دهد چون صورتم را همه روزه تیغ می کشم و موهایم کمی بلند است و حتی یکبار که شدید بابت نوع پوششم و موهام بحثمان شد سرم را به زور ماشین کرد .

خلاصه از گیر دادن های او به ستوه آمده ام اما تا به حال بی احترامی به وی نکرده ام!خواهشا راهکاری را معرفی کنید که به صمیمت بین ما بیفزاید و اگر این طرز پوشش من در خانه شرعا اشکال دارد گوشزد کنید .

مرتبط:

خدا کنه زودتر ازدواج کنم تا بی ادبی های خواهرم رو نبینم

از دیدن خواهرم حالم بد میشه

با خواهرم که دنبال دعوا میگرده چکار کنم ؟

دیگه از دست مامانم و خواهرم خسته شدم!

چه کار کنم خواهرم حرف گوش کن بشه

متاسفانه خواهرم الگو های خوبی رو انتخاب نکرده

خواهرم پدر و مادرم رو به شدت تحت فشار روانی گذاشته

خواهرم میگه نه دانشگاه رو دوست دارم نه رشتمو و نه این دنیا رو...

خواهرم فکر میکنه بجز خودش بقیه هیچ چیز نمیفهمن

خواهرم آرزوی بدبختی منو داره

احساس می کنم خواهرم دوباره ارتباط تلفنی مخفیانه داره

خواهرم با دو نفر از همکاران مردش که متاهل هستند چت میکنه

مشکل خواهرم چیه چیکار باید بکنم ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه) روابط خواهر برادری (۲۲ مطلب مشابه)