سلام خسته نباشید

اسمم سعید 27 سالمه ، یه خواهر دارم 9 سال از من کوچیکتره ، موقعی که دبیرستان بود حدودا دو سال پیش درگیر رابطه احساسی میشه اونم از راه دور و فکر کنم بصورت تلفنی.

مادرم از این جریان با خبر بود و میدونست ولی چون میترسید و از طرفی خواهرم کله شق بود ما در جریان نبودیم.  تا اینکه من میفههمم و خواهرمو از مدرسه میارم بیرون ، چون دیگه قادر به درس خوندم نبود و چند تا تجدید هم آورده بود.

گفتم یه چند وقتی از مدرسه و دوستهاش دور باشه تا بخودش بیاد ، تو این چند وقت یک بارم یه اشتباهی مرتکب شده ، دختر عمه م یه خورده دوست پسر زیاد داره و دیدم خواهرم باهاش زیاد گرم میگیره و من مشکوک شدم و یه شب گوشیشو چک کردم دیدم دختر عمه م میخواسته براش دوست پسر پیدا کنه و مثل اینکه خواهرمم بهش میگه شماره مخفی مو بده بهش .

منم اون شب فهمیدم خیلی عصبانی شدم و بهش سخت گرفتم و گفتم که تو یه بار اشتباه کردی و من دوباره بهت اعتماد کردم ولی اون میگفت تقصیر دختر عمه مه و هر چی گفتم این شماره مخفی قضیه ش چیه بهم نگفت و میگفت همون سیمکارتی که قرار بود بابا برام بخره.

در صورتی که سیم کارت من دستش بوده ، موقع دبیرستان هم وقتی با اون نوجوان در تماس بود سیمکارت داشته ولی هیچوقت گردن نمی گرفت، خلاصه بعد از اون شب بهم گفت دیگه تکرار نمیشه و من گول خوردم ولی الان بعد از چند وقت دوباره احساس میکنم اون سیمکارت داره و دلش بازم پیش اون پسره است.

نمیدونم دیگه مخم هنگ کرده میخوام با زور وارد بشم میترسم که عاقبت خوبی نداشته باشه ،  میخوام منطقی برخورد کنم نمیتونم میترسم بدتر بشه و سوء استفاده کنه.

خواهشا کمکم کنید ، الان مدرسه نمیره و قراره دوباره بفرستمش مدرسه ،‌سنشم 18 سال .


مرتبط:

خدا کنه زودتر ازدواج کنم تا بی ادبی های خواهرم رو نبینم

از دیدن خواهرم حالم بد میشه

با خواهرم که دنبال دعوا میگرده چکار کنم ؟

دیگه از دست مامانم و خواهرم خسته شدم!

چه کار کنم خواهرم حرف گوش کن بشه

متاسفانه خواهرم الگو های خوبی رو انتخاب نکرده

خواهرم پدر و مادرم رو به شدت تحت فشار روانی گذاشته

خواهرم میگه نه دانشگاه رو دوست دارم نه رشتمو و نه این دنیا رو...

خواهرم فکر میکنه بجز خودش بقیه هیچ چیز نمیفهمن

خواهرم آرزوی بدبختی منو داره

خواهرم با دو نفر از همکاران مردش که متاهل هستند چت میکنه

با خواهرم کمی اختلاف فکری دارم

مشکل خواهرم چیه چیکار باید بکنم ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه) مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)