سلام به دوستان خوبم در خانواده برتر

تا حالا چندین بار پست گذاشتم و و از مشاورت های شما عزیزان بهره مند شدم الان یه مشکل پیش اومده برا خواهرم که 18 سالشه و دانشجوی ترم اول پزشکیه.

خواهر من دختر فوق العاده مهربون و البته شیطونیه و خیلی هم خوش زبون و واقعا همه دوسش دارن از نظر اعتقادی هم نمیگم مذهبی ولی خب خیلی پایبنده و از همسناشم خیلی بیشتر میفهمه.

امسال با یه رتبه عالی پزشکی یکی از شهرهای بزرگ قبول شد و خوابگاهی شد اون اوایل که باهاش تماس میگرفتیم خب خیلی راضی بود هم از دوستاش و هم استاداش و مشکلی نداشت ولی الان دو هفته است اومده خونه و میگه من دیگه دانشگاه نمیرم و فقط هم گریه میکنه!!

جواب درست و حسابی بهمون نمیده من 7 سال ازش بزرگترم ولی خیلی با هم صمیمی بودیم نمیدونم چرا دقیقا مشکلشو بهم نمیگه فقط میگه من نه دانشگاه رو دوست دارم نه رشتمو و نه این دنیا رو...

خب اولین چیزی که تو ذهنم جرقه زد این بود که ممکنه کسی براش مزاحمت ایجاد کرده باشه که اینقدر به هم ریخته است برا همین باهاش صحبت کردم و از اونجا که خیلی نگران بودم قسمش دادم که راستشو بگه و اونم خیالمو راحت کرد و گفت اصلا همچین چیزی نیست!!

از یکی دو تا از دوستاش که پرس و جو کردم گفتن دو سه روز آخر حالش اصلا خوب نبوده همش تو خودش بوده و شبا هر موقع از مسجد میومده چشاش از گریه سرخ شده بود.

دوستانی که پزشکی میخونید اگه لطف کنید به سوالاتم پاسخ بدید ممنون میشم:

ترم اول چه درسهایی پاس میکنید؟ کارهای عملیتون به چه صورته؟ فضای دانشکده پزشکی و کلاساتون به چه صورته؟ میگم شاید یه صحنه بد دیده که اینطور شده!!

کاش میتونستم اسم دانشگاهشو بگم ولی ممکنه از همکلاسیاش کسی اینجا باشه که صلاح نمیدونم.

راضیم مشکلات خودم لاینحل بمونه ولی یه بار دیگه خواهرمو مثل قبل ببینم.

التماس دعا

مرتبط:

خدا کنه زودتر ازدواج کنم تا بی ادبی های خواهرم رو نبینم

از دیدن خواهرم حالم بد میشه

با خواهرم که دنبال دعوا میگرده چکار کنم ؟

دیگه از دست مامانم و خواهرم خسته شدم!

چه کار کنم خواهرم حرف گوش کن بشه

متاسفانه خواهرم الگو های خوبی رو انتخاب نکرده

خواهرم پدر و مادرم رو به شدت تحت فشار روانی گذاشته

خواهرم فکر میکنه بجز خودش بقیه هیچ چیز نمیفهمن

خواهرم آرزوی بدبختی منو داره

احساس می کنم خواهرم دوباره ارتباط تلفنی مخفیانه داره

خواهرم با دو نفر از همکاران مردش که متاهل هستند چت میکنه

با خواهرم کمی اختلاف فکری دارم

مشکل خواهرم چیه چیکار باید بکنم ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)