سلام به همه لطفا کمکم کنید....
من دختری 22 ساله هستم که در استانه ی ازدواج هستم
مشکل من اینه که اصلا تمایلی به ازدواج ندارم و اصلا خوشحال نیستم فقط دارم گریه می کنم
دارم زندگی بی علاقه ای را شروع می کنم هر چی فکر می کنم با ازدواج کزدن هیچی را به دست نمی اورم جز از دست دادن ازادی و تحمل کردن یه سری سختی ها اون هم بدونه علاقه
ایا متاهل هایی مثل من بوده ؟
با ازدواج کردن هیچی به دست نمی اورم جز اینکه فرصت تنها بودن را دارم از دست می دهم . دوست ندارم تنهاییم را با کسی پر کنم
من این همه سال تنها بودم و الان دارم از دستش می دهم هیچ کس هم به حرفم گوش نمی دهد حتی نامزدم
همه می گند درست میشه من اصلا علاقه ای به نامزدمم ندارم
واقعا این ازدواج منجر به خوشبختی میشه با نه؟ ایا این حس های من طبیعی است یا نه؟ هر چی فکر می کنم با ازدواج هیچ چیزی به دست نمی اورم جز از دست دادن ازادی و تنهاییم
واقعا با ازدواج کردن چی به دست می آوریم؟

پیشنهاد:

اصلی‌ترین دلیل کم‌ شدن ازدواج رو فرهنگ غالب خانواده‌های ایرانی می‌دونم!

جلسه اول سلسله بحث های علل کاهش ازدواج، عقده پسرها

سلسله مباحث عمومی علل کاهش ازدواج

باز هم افزایش آمار طلاق و کاهش ازدواج

کاهش میل به ازدواج با بیماری دو قطبی ارتباطی داره ؟

نظرسنجی در مورد مهمترین دلیل کاهش ازدواج

دلایل عدم ازدواج علی رغم داشتن شرایط

کمال گرایی باعث شده تمایلی به ازدواج با افراد عادی نداشته باشم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)