سلام

دوستانی که شرایط شون کاملا برای ازدواج محیاست اما تصمیمی برای ازدواج ندارن، دلم میخواد بیان و از دلایلشون برای عدم ازدواج بگن.

از سختی هایی که الان دارن به خاطر تصمیم شون و راهکارهاش . من خودم یه پسر ۳۰ ساله ام که کاملا شرایط ازدواجم جوره. خونه دارم فوق لیسانس دارم یه شرکت کوچیک دارم که اوضاعش خوبه و با توجه به نوسانات ارزی فقط امسال از ابتدای سال تا امروز سود خالصم بالای صد میلیونه. خونه هم پارسال خریدم.

برای همین از طرف خانواده و فامیل به شدت تحت فشارم واسه ازدواج و هر روز دعوا داریم. هر روز بحث و جدل و نفرین. اما من سر حرفم ایستادم ، تصمیم به ازدواج ندارم. حالا غیر از آقا پسرها خانم هایی هم که با وجود خواستگار تصمیم ازدواج ندارن بیان و دلایل و راهکارهاشون رو بگن .


مرتبط :

چرا بعضی از پسرانی که شرایط خوبی دارند ازدواج نمی کنند؟

سوال از مجرد هایی که قصد ازدواج ندارند

چرا بعضی از پسران ازدواج نمی کنند؟

پسرهایی میشناسم که همه چی دارن ولی میلی به ازدواج ندارن

چرا یه پسر 28 ساله با وجود داشتن شرایط ، ازدواج نمی کنه ؟

چرا یک پسر باید ازدواج کند؟

چرا اقدام برای ازدواج ، این روزها کم رنگ شده؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) عدم تمایل به ازدواج در پسران (۱۹ مطلب مشابه)