خب در خانواده برتر میشه سوال کرد میشه درد دل کرد و میشه از آرزوهای خودمون بگیم.

من می‌خوام از یکی از اهداف و آرزوهام بگم تا ببینم به نظرتون دست نیافتنی و مسخره ست؟ و نمی تونم بهش برسم؟ یا مشکلی ندارن و می تونم و عیب نداره.

من سرم مو نداره و کلاً همیشه یک دستش می‌کنم مرتب بشه و همین جوری خودم رو دوست دارم و اعتماد به نفسم خوبه، قیافه ام فکر می‌کنم خوبه هر چند ایراداتی هم داره و صورتم طبیعیه و دوست ندارم مو بکارم خودم رو این جوری خیلی دوست دارم.

به جاش اندامم رو خیلی خوشگل کردم از این هیکل های گُنده نه، همین هیکل خودم رو فیت کردم و قدم هم متوسط و یک و شصت و نه هستش ولی چون لاغر و خوش فرمه بدنم خوب به نظر می رسه کلاً خیلی خاص و خوشگل نیستم ولی خوبم و تیپم هم ساده و شخصیتی و نیمه اسپرت.

فعلاً از نظر شغل و درآمد به ثبات نرسیدم ولی دارم تلاش می‌کنم برسم و تحصیلاتم هم فعلاً لیسانسه که می‌خوام تا فوق بخونم و شاید دکترا.

خیلی دوست دارم ازدواج کنم، سی سالمه و مشخصات همسر آینده ام دوست دارم این‌ جوری باشه، باربی و خیلی خوشگل باشه، مهم نیست چه جوری لباس بپوشم، فقط سر و سنگین و با شخصیت باشه. البته مانتو جلو باز نه ولی هر جور مانتو و چادر و هر چی باشه فرقی نداره برام، دوست دارم چشمانش سبز یا آبی باشه و از این چهره‌های معصوم و ناز داشته باشه.

من هر روز برای درآمد بیشتر مدرک بالاتر تلاش می‌کنم و هر روز زبان و موزیک و خیلی چیزها یاد می‌گیرم که ارزشمندتر بشم و ورزش می‌کنم و ...، تا لایق چنین دختری باشم.

به نظرتون می تونم به چنین دختری برسم و پیدا کنم؟، منو قبول می کنه؟، رویای محاله یا قابل قبوله و میشه و شما نمونه ای دیدید؟، بعد این قدر باهاش مهربون میشم که جانم رو فداش می‌کنم و براش غذا می پزم و کمکش می‌کنم توی این کار و هم خیلی خلقیات جنتلمنانه و ...

درآمدم هم الان زیاد نیست در حد خودمه ولی می‌خوام برسونم بالای ده میلیون تومان، هر چند اگه نرسه و درآمدم معمولی بمونه از نظر رفتاری یه جوری رفتار می‌کنم که لیاقت چنین فرشته‌ای رو داشته باشم.

البته من برای خودم هم ارزش قائلم و این جور نیست که بگم بهم لطف میشه منو قبول کنه منم خودم رو دوست دارم نه به معنی خودپسندی بلکه دوست دارم و با هیچ دختری هم دوست نشدم.

حالا چی کار کنم رویام رو فراموش کنم؟، می‌خوام خیلی خوشگل باشه در حد بازیگران خارجی.

چون عضو بیان نیستم پیشاپیش از پاسخ هاتون متشکرم نمی تونم جواب بدم ممنونم از همه


مرتبط با بررسی معیارهای پسران برای ازدواج :

آقا پسرها، معیارهای انتخاب شما بین 20 تا 30 سالگی چه تغییراتی میکنه؟

در مورد دختر مورد علاقه م 6 نگرانی ندارم

به خاطر ضعف اعصاب می ترسم ازدواج کنم

دختر خانم، با من ازدواج میکنی تا زندگی رو با هم بسازیم؟

به چنین پسری بله میگن ؟

به یه خواستگار با این شرایط بله میدین؟

معیارهای یک مرد عالی در نظر خانم ها برای ازدواج چیه ؟

با من ازدواج میکنی ؟

پشت پرده انتخاب همسر در بعضی از پسران

آیا من شرایط ازدواج رو دارم ؟

خانم ها، پسری با این شرایط رو قبول می کنید ؟

9 مورد خواستگاری رسمی رفتم، اشکال کارم کجاست ؟

ملاک های انتخاب همسر اینده ی حمید رضا

اگه ازتون خواستگاری کنم چه جوابی میدید ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
بررسی معیارهای ازدواج پسران (۷۱ مطلب مشابه)