سلام من یک موضوعی خیلی فکرمو درگیر‌ کرده

من قراره پسر عمه ام به خواستگاریم بیاد با ایشون یک مدتی در حد اس ام اس و تلفنی هم در ارتباط بودم. اخلاقشون واقعا خوبه و خانواده خیلییی خوبی دارن فقط یک مشکلی هست اینکه ما از لحاظ‌ مالی بالاتریم و تو بهترین منطقه تهران بزرگ شدم ولی ایشون کارشون تو جنوبه و خودتون میدونید که زندگی تو جنوب برای کسی که تو تهران بزرگ شده سختیه خودشو داره.

من نمیدونم که میتونم اونجا یعنی بندر زندگی‌هکنم یا نه؟، از یک طرفم خیلی پسر‌خوبیه و میترسم موقعیت بهتری نداشته باشم .

نمیدونم تو مراسم خواستگاری شرط بذارم که بتونه کار‌ تو تهران پیدا کنه و بیاد اینجا زندگی‌ کنیم یا اینکه قبول کنم برم . البته اینم بگم که دوسش دارم میترسم همچین شرطی باعث شه پشیمون شه، بنظرتون چکار‌ کنم ؟، شما جای‌ من بودید حاضر بودید برید جنوب ؟

پیشنهاد:

زندگی در شهر غریب چقدر برای خانم ها سختی داره؟

کمکم کنید کسی که عاشقش شدم رو بشناسم

چون خوشگل نیست باهاش ازدواج نکن

می ترسم به خاطر دوری راه و ...، خانواده دختر مورد علاقه م مخالفت کنن

زندگی با خانواده شوهر در یه شهر دیگه و دور از خانواده

درخواست راه حل برای یکی از دردسرهای ازدواج راه دور

مزایا و معایب ازدواج راه دور چیه؟

مزایا و معایب دوری از خانواده بعد از ازدواج

بعد از ازدواج، دور شدن از خانواده سخت نیست ؟

اگه با دختری که اهل یه شهر دیگه ست ازدواج کنم زندگی ما چطور خواهد بود ؟

ازدواج دختر شمالی و پسر جنوبی


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)