سلام

من 23 سالمه مشکل من این که خونواده متشنجی دارم با اینکه خودم و خواهرام و مادرم آروم هستیم ( 2 تا از خواهرام ازدواج کردن من و خواهر بزرگترم مجردیم ) .

من 1 بار نامزدی ناموفق داشتم که طلاق از طرف من بود چون واقعا اگه ازدواج میکردم بدبخت میشدم . از لحاظ تحصیل بگین من و خواهرم هر دو تحصیلکرده هستیم و با پول خودمون تحصیل کردیم از لحاظ قیافه هم باید بگم زیبا هستیم. پدر و برادرم زندگی رو به ما زهر کردن برادرم اونقدر ما رو اذیت میکنه فحش میده کتک میزنه دیوونس رسما بعدش وقتی به بابام میگیم که فلان کارو کرده هیچی نمیگه لام تا کام .

یه بار هم عصبانی شد گفت : چیکار کنم من گمشید برید از خونه . بعد از اون حرفش دیگه دلم باهاش صاف نشده و همینطوری الکی حرف میزنم اونم بخاطر خدا که گفته احترام نگه دارید بیچاره مادرم سرطان کلیه گرفته بودم خدا رو شکر خدا به ما بخشیدش اونوقت برادر بیکار و خوش گذرونم که پول تو جیبی شو از بابام میگیره دم به دیقه روحیه مامانم خراب میکنه و میگه ان شاء الله اون یکی کلیه ت هم خراب شه بمیری.! 

میبینن تروخدا مامان صاف ساده من حقش این نیست همیشه بچه آدم خوبا لات و بی شعور از آب درمیاد .

من خیلی ناراحتم افسردگی گرفتم به خاطر همین افسردگی از 50 کیلو شدم 65 اینم قوز بالا قوز . خسته شدم مگه من چه گناهی کردم یه همچین خونواده ای دارم پول هم ندارم با خواهر و مامانم بریم یه شهر دیگه راحت شدیم .

مردم تو 21 سالگی اوج خوشحالیشون منم از بچگی زجر میکشم حسرت یه پدر با ابهت و مهربون موند ته دلم .

من الان یه خواستگاردارم که 32 سالش هست از هر لحاظ با هم جوریم حتی حق تحصیل و اشتغال هم دادن به من و شهریه دانشگاهم رو هم خودشون پیشنهاد کردن پرداخت کنند ایشون توی یه شرکت کار میکنند رشته مهندسی صنایع خوندن من خودم نرم افزار خوندم فقط یه مشکل دارم ایشون کارشون تو شهر دوره ما تهرانیم ایشون اصفهان به نظرتون اگه همه چیمون جور باشه و این آقا از هر لحاظ مورد تایید باشن این مشکل دوری رو میشه ازش چشم پوشی کرد؟

آخه مثلا فک کنم بعد ازدواج 3 4 ماه یه بار بتونم بیام میترسم نتونم . مزایا و معایب ازدواج راه دور چیه؟ لطفا خودتون جای من بذارید جواب بدین


مرتبط:

درخواست راه حل برای یکی از دردسرهای ازدواج راه دور

مزایا و معایب دوری از خانواده بعد از ازدواج

بعد از ازدواج، دور شدن از خانواده سخت نیست ؟

اگه با دختری که اهل یه شهر دیگه ست ازدواج کنم زندگی ما چطور خواهد بود ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)