سلام به همه دوستان

من حدود ۷ ماهه با همکلاسیم که در مقطع ارشد همکلاس بودیم در ارتباطم برای آشنایی بیشتر و از ابتدا هدف هر دو ازدواج بود و با اومدن ایشون منزل ما و دیدارش با خانواده م، خواستگاری کردن من از خانوادم شروع شد.

خانواده م به خاطر اینکه ایشون از یک شهر دیگه هستن مخالف ازدواج ما هستن ولی ما به هم علاقه داریم و ایشون از من فرصت خواستن که شرایطی رو مهیا کنن که بیان شهر ما برای کار و زندگی و اون وقت دوباره بیاد خواستگاری.

چند ماه ایشون در تلاش بود که از من جواب بگیره تا بهش فرصت بدم و بی نهایت به من ابراز علاقه میکرد، بعد از چند ماه بالاخره من رضایتم رو اعلام کردم و یه رابطه با علاقه دو طرفه بین مون شروع شد، الان ۷ ماهه باهم هستیم، ولی من یه سری افکار آزار دهنده توی ذهنم دارم؛

مثلا چون یه شهر دیگه است نمبتونم خوب بشناسمش، دیر به دیر هم دیگه رو میبینیم، نمیدونم باید چطوری خوب بشناسمش؟!، و اینکه احساس میکنم مثل اوایل نیست، باهاش صحبت کردم توضبح داد که چه مسائل و گرفتاری هایی داره!، نمیدونم راست میگه یا نه، ازتون میخوام خواهرانه و برادرانه کمکم کنین و بهم راه حل بدین تا بشناسمش.

بهم  بگین چی کار کنم وقتی ازش خبر ندارم؟، بهش پیام بدم؟، دعوا کنم؟، چی کار کنم؟، اینم بگم که وقتی میاد انقدر زبون میریزه و قربون صدقه م میره که همه چیز رو فراموش میکنم. رابطه خیلی عاشقانه ای هم داریم.

تو رو خدا کمکم کنین ممنونم، لطفا منه سردرگم رو راهنمایی کنید، خیلی به کمک احتیاج دارم.


مرتبط با کسب شناخت قبل از ازدواج:

پیش از ازدواج، حتما چند جلسه مشاور برید و خوب تحقیق کنید

روش کسب شناخت قبل از ازدواج

مخالفت والدین با دوران شناخت طولانی مدت قبل از ازدواج

برای شناخت، یک جلسه خواستگاری بهتره از چند سال دوستی است

روش افزایش شناخت از دختر در یک جلسه خواستگاری

روش شناختن افراد خودخواه قبل از ازدواج

برای کسب شناخت در ازدواج های فامیلی چکار باید کرد ؟

جلسات خواستگاری رو برای شناخت کافی نمی دونم

در خواستگاری بهتر میشه طرف رو شناخت یا در دوستی؟

میخوام با شناخت، شوهر کنم؟

رفت آمد خانواده ها برای شناخت بیشتر در قبل از عقد

جلسه دوم خواستگاری - شناساندن نه شناختن

خواستگاری راهی درست برای شناخت


مرتبط با ازدواج راه دور:

می ترسم به خاطر دوری راه و ...، خانواده دختر مورد علاقه م مخالفت کنن

زندگی با خانواده شوهر در یه شهر دیگه و دور از خانواده

درخواست راه حل برای یکی از دردسرهای ازدواج راه دور

مزایا و معایب ازدواج راه دور چیه؟

مزایا و معایب دوری از خانواده بعد از ازدواج

بعد از ازدواج، دور شدن از خانواده سخت نیست ؟

اگه با دختری که اهل یه شهر دیگه ست ازدواج کنم زندگی ما چطور خواهد بود؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
شناخت قبل از ازدواج (۱۵۲ مطلب مشابه) آموزش روش های تحقیق برای ازدواج (۴۶ مطلب مشابه) ازدواج راه دور (۱۵ مطلب مشابه)