با سلام و ادب و احترام خدمت همه عزیزان

پسری تقریبا ۲۱ ساله هستم که از طریق فضای مجازی با یه دختری آشنا شدم، در واقع ۴ سال توی یه سایت میدیدمش ولی فقط در حد احوال پرسی حرف میزدیم و شاید مجموعا توی ۴ سال بیست دقیقه خصوصی حرف زدیم اونم احوال پرسی و حرفای ساده.

از حدود سه ماه پیش دوباره با ایشون حرف زدم، اولش به خاطر یه اتفاق ساده بود حرف هامون و هیچ نظری تو ذهن مون نبود، هر چی بیشتر می گذشت می فهمیدم خصوصیات اخلاقی و شخصیتیِ ایشون با من همخونیِ بیشتری داره، دیدم واقعا مورد خوبی هستن واسه ازدواج.

راه مون دوره و چند تا شهر فاصله داریم، چند صد کیلومتر، خلاصه با ایشون یه قرار حضوری گذاشتم که از نزدیک ببینم شون که از نظر ظاهری بزرگتر از من نشون ندن. خلاصه دیدم شون و شدیداً شدیداً ظاهر و قیافشون به دلم نشست و از نظر من خوشگل ترین و نازترین دختر دنیاست. بهشون گفتم که قصدم ازدواجه و ...

الان بعدِ یک ماه و نیم که دیدم شون تقریبا به توافق قطعی رسیدیم ولی من با توجه به شرایط کاریم میخوام حدود ۳ سال دیگه اقدام کنم به خواستگاری، نگرانیم اینه نکنه بخاطر دوری راه یا شرایط کاریِ خاص و حساسی که دارم خانواده شون مخالفت کنن، اونم در حالی که ما سه سال با هم حرف زدیم و اون موقع دل کندن واقعا سخته و ممکنه باعث خیلی مشکلات بشه.

ایشون همه جوره دلخواهِ من هستن و هر کاری میکنم که خوشبخت بشن. واقعا از دست دادنش واسم سخته و از طرفی این نگرانی باعث دغدغه ی فکریم شده. اینم بگم ممکن نیست من برم شهرِ ایشون و خودِ ایشون با دوریِ راه و شرایط کاریم هیچ مشکلی ندارن ولی خب نگرانیِ من خونواده ی ایشونه.

شما جای من بودین چیکار میکردین؟، راهکارتون چیه؟


مرتبط:

زندگی با خانواده شوهر در یه شهر دیگه و دور از خانواده

درخواست راه حل برای یکی از دردسرهای ازدواج راه دور

مزایا و معایب ازدواج راه دور چیه؟

مزایا و معایب دوری از خانواده بعد از ازدواج

بعد از ازدواج، دور شدن از خانواده سخت نیست ؟

اگه با دختری که اهل یه شهر دیگه ست ازدواج کنم زندگی ما چطور خواهد بود ؟


مخالفت خانواده با ازدواج با فرد مورد علاقه:

می ترسم به خاطر دوری راه و ...، خانواده دختر مورد علاقه م مخالفت کنن

چطور والدینم رو راضی به ازدواج در سن 22 سالگی بکنم؟

دختر مورد علاقه م گفت دیگه فایده نداره برو پی زندگی خودت

به خاطر ارتباط پنهانی با دخترم مورد نظرم، پدرش مخالف ازدواج ماست

خانواده های ما با ازدواجمون مخالف هستند

مادرم عکس های پروفایل دختر مورد علاقم رو دیده و مخالف ازدواج ماست

مادر پسر مورد علاقم ظاهر منو نپسندید و مخالف ازدواج ماست

چکار کنم خانواده م با ازدواجم در سن پایین مخالفت نکنن

خواهران خواستگارم با ازدواج ما مخالف هستند

مخفیانه با دختر خالم برای ازدواج ارتباط دارم چون پدرامون مخالف هستند

خانواده خواستگارم با ازدواج ما مخالف هستند

مادر خواستگارم به دلیل این که بیوه هستم مخالف ازدواج ماست

با وجود مخالفت خانوادم با یه پسر کوچکتر و تحصیلات پایین تر ازدواج کردم

مخالفت مادر با ازدواج به دلیل بی پولی پدر دختر

خانوادم بشدت با ازدواج مجدد ما مخالفت میکنن

فقط به خاطر مخالفت خواهرش از ازدواج با من منصرف شد



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
دوستی به قصد ازدواج (۱۲۵ مطلب مشابه) مخالفت خانواده با ازدواج (۳۷ مطلب مشابه) ازدواج راه دور (۱۵ مطلب مشابه)