سلام

دخترم و 20 سالمه، تقریبا دلم میخواد که ازدواج کنم ، دوست هایی دارم که هم سن خودم یا از خودم کوچک تر ازدواج کردن وقتی میرم عروسی اونا حسودیم میشه و ناراحتم که چرا من موندم تو خونه ، خانواده م هم از یه طرف میگن زوده هنوز بچه ای و ... ، اما من خیلی دلم میخواد ازدواج کنم ، چی کار کنم ؟

به نظرتون خانواده م رو چه طور راضی کنم تا ازدواجم رو قبول کنن ، اینم بگم شخص خاصی تو زندگیم به عنوان دوست پسر اینا یا کسی که عاشقش باشم نیست ، خانواده م میگن فعلا وقت درس هست اما از نظر من درس خوندن تو این زمان بی فایده س چون خیلی ها بی کار موندن .

ولی خب البته من بعد ازدواج م می تونم درس بخونم اما خانواده م اصلا مخالف ازدواج الانم هستن ، ممنون که با نظر هاتون قراره کمکم کنید ، موقع دعاهاتون واسه من هم دعا کنید ، که شاید دعا هاتون نتیجه داد منم ازدواج کردم .

مرتبط:

دختر مورد علاقه م گفت دیگه فایده نداره برو پی زندگی خودت

به خاطر ارتباط پنهانی با دخترم مورد نظرم، پدرش مخالف ازدواج ماست

خانواده های ما با ازدواجمون مخالف هستند

مادرم عکس های پروفایل دختر مورد علاقم رو دیده و مخالف ازدواج ماست

مادر پسر مورد علاقم ظاهر منو نپسندید و مخالف ازدواج ماست

خواهران خواستگارم با ازدواج ما مخالف هستند

مخفیانه با دختر خالم برای ازدواج ارتباط دارم چون پدرامون مخالف هستند

خانواده خواستگارم با ازدواج ما مخالف هستند

مادر خواستگارم به دلیل این که بیوه هستم مخالف ازدواج ماست

با وجود مخالفت خانوادم با یه پسر کوچکتر و تحصیلات پایین تر ازدواج کردم

مخالفت مادر با ازدواج به دلیل بی پولی پدر دختر

خانوادم بشدت با ازدواج مجدد ما مخالفت میکنن

فقط به خاطر مخالفت خواهرش از ازدواج با من منصرف شد

 


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) مخالفت خانواده با ازدواج (۳۷ مطلب مشابه)